• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com bestaat vandaag 5 jaar!

Ook van mij van harte :party: :party:

Het zal moeilijk worden om vandaag dus GEEN bestelling te plaatsen :weetniet

Eerst ff de schoolboeken van mijn zoon gaan halen en dan de shop induiken zeker :D
 
Gefeliciteerd met de eerste 5 jaar , nu de komende 5 jaar + natuurlijk nog wel heel wat meer :grinning:

Ben nog steeds niet echt in ''de shop'' geweest maar dit zal wel snel komen gok ik..

Top prestaties en service dames en heren!
 
Van harte gefeliciteerd met deze prestatie!
Ook ik heb met veel plezier al het nodige mogen bestellen bij jullie en natuurlijk tot volle tevredenheid.
Ga zo door!!!
 
Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum, tegenwoordig al heel wat om het zolang vol te houden. Zeker omdat het voor vele klanten puur hobby matig is. Maar het is zeker iets om trots op te zijn hoe jullie het doen met de clinics , sdd , webshop etc.
Keep up the good work..:)^
 
Van harte gefeliciteerd Carclean met jullie 5 jarig jubileum.
Dat we nog lang bij jullie kunnen bestellen :party:
 
Van harte gefeliciteerd aan de volledige carclean crew:party:

Met zoon service en klantvriendeljikheid, ruime keuze, enz enz steken jullie boven de rest uit!
 
Hartelijk gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan !!!:party: :party: :party:

Heb mijn bestelling 1 dagje te vroeg gedaan:-" ...

Het is door jullie service een eerlijke raad dat jullie zo groot zijn geworden. Dus ere wie ere toekomt:grinning:

Grtz

Stephan
 
Hartelijk dank voor jullie felicitaties! Controleer mij startpost, we hebben er wat aanbiedingen bijgezet. :D en ook maar meteen besloten dat de aanbiedingen 5 dagen geldig zijn. :ja
 
Nu kan ik niet anders meer , dat wordt een bestelling straks ! :party:

12.30 h : Ondertussen de bestelling reeds geplaatst :D , ik kon niet meer wachten ....

is wel 2 keer zo veel geworden dan voorzien , maar er zijn enkele dingen dubbel bij :-"

Wie zei dat ook weeral : geen betere raad dan voorraad ?

Dan zal ik m'n nieuwe accuboormachine maar uitstellen voor later.....de oude doet het nog redelijk .
 
Gefeliciteerd Carclean en hoewel ik gisteren pas een bestelling binnenkreeg toch maar een nieuwe geplaatst met de super aanbiedingen !