• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ceramic remblokken

Blondegod

Detailing rookie
14 jun 2024
4
15
Zelf ben ik zeer te spreken over keramische remblokken.
Velgen worden echt veel minder snel vies! Aangezien hier veel mensen zitten die hun
(of iemand anders) wagen graag zo schoon mogelijk houden leek mij dit een goede tip.

De blokken zijn misschien een tientje duurder, maar daarvoor krijg je ook heel wat terug!
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en vreemd genoeg kon ik hier niets over vinden.
 
Dat ligt natuurlijk maar net aan wat je van je remmen verwacht. Als je een rustige rijder bent kun je die keramische blokken best proberen. Zullen vergelijkbaar remmen als standaard. Als je iets sportiever rijdt en meer van je remmen vraagt zijn er betere opties die beter remmen.
 
Yep. Voor de dagelijkse rijder die rustig rijd is het een hele fijne oplossing, maar je levert snel wat bite in. Als je van flink doorstampen houd al helemaal.