• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

chemical guys vertua bond en wet mirror finish

Ik denk niet dat je de Vertua ergens mee kan vergelijken ,de bedoeling ervan (dacht ik toch) is om producten beter te laten binden ,en dus een betere levensduur te geven. Het reinigt ook de lak en zet een soort bindings laag op de lak.

Wet mirror is dacht ik een glaze die ook een lichte beschermings laag achter laat.

Ik heb geen ervaring met de producten ,dit is alles wat ik me er van kan herinneren ,zou kunnen dat het niet helemaal klopt.

ligt de vertua bond niet in de lijn van de DJ lime prime (lite) ? Die zorgen toch ook voor een cleaning, glans en betere hechting?
Of ben ik volledig mis?

Lime Prime zorgt voor een proper oppervlak ,een wax zal altijd beter zitten op een proper oppervlak.

Die Vertua zou de lak reinigen en daarna een soort 'kleeflaag' achterlaten als ik het zo kan omschrijven. Het plakt natuurlijk niet ;-)
Ze noemen het een 'bonding agent'.

Ik bedoelde dat je het idee achter het product niet echt kon vergelijken ,maar de werking en resultaten zullen wellicht in de lijn van de meeste pre-wax cleaners liggen.