• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De knalgekke 'Hoera, de zure storing is opgelost' aanbieding!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Na 6 dagen 22 uur en 36 minuten in storing te hebben gestaan, is onze primaire SDSL lijn dan eindelijk weer in de lucht!

Om dit te vieren hebben we een ludieke aanbieding bedacht die alleen vandaag geldig is! We vonden het de afgelopen dagen zo zuur dat we de Dodo Juice Sour Power Gloss Shampoo 250ml in de aanbieding doen!

Dodo Juice 'Sour Power Gloss-enhancing shampoo' is een pH-neutrale, onderhoudsshampoo met carnauba wax, die door zijn rijke schuim en gladde consistentie helpt voorkomen dat vuil de lak kan beschadigen tijdens het wassen.
500:1 Mengverhouding

101236.webp

Normaal € 9,98 nu voor € 4,98

Wil je gebruik maken van deze aanbieding? Voer dan bij je bestelling in het actiecodevakje de code ZUUR in en je krijgt op 1 flesje € 5,- korting.

We zijn zo melig en gaar geworden van de langdurige storing dat we gewoon lekker eigenwijs zijn en deze aanbieding doen. Het is echt een knalgekke actie, want we verkopen het flesje dan ver onder onze inkoopprijs!

De aanbieding is alleen vandaag geldig, op=op, eenmalige aanbieding en maximaal 1 keer € 5,- korting per klant.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee dat is, word echt tijd dat je meerdere filialen gaat openen, ook 1 hier in de buurt.
Dan kan ik alles gewoon afhalen, hoef ik ook niet aan die 60 euro te komen :)

Hoewel, blijf hier maar ver uit de buurt, slecht voor de bankrekening!

Mijn order is gister ook de deur uit gegaan..!! Denk dat ik m wel ff meepak! Ben zelf zeer te spreken over BTBM.. misschien is dit ook wel wat! :love

Zegt het voort! Nog tot 12.00 uur vannacht :ja

En dat op vrijdag de 13e....gewoon eindelijk die storing opgelost! Klinken we aan de telefoon tenminste ook niet meer alsof we een buisje in onze luchtpijp hebben :lol

SpeeDJ zei:
Zegt het voort! Nog tot 12.00 uur vannacht :ja

En dat op vrijdag de 13e....gewoon eindelijk die storing opgelost! Klinken we aan de telefoon tenminste ook niet meer alsof we een buisje in onze luchtpijp hebben :lol
Zeg dat wel!.. Tim belde nog even na die avond, nadat wij nog over de mobiel gesproken hadden!.. Hij viel constant weg, gelukkig nu weer up and running! :party

Mooie actie weer :lol
Spijtig genoeg momenteel niet echt iets nodig. Volgende keer dat ik iets nodig heb ga ik dan wel even eerst jullie telefoonlijn om zeep helpen ]d~^

Dit was echt te belachelijk voor woorden zeg... je zal geen backuplijn hebben, is je zaak gewoon een week dicht... ]-0