• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

December Actiedagen bij Carclean.com - Feestdagen 2010

De normale kosten worden niet gerekend voor België, alleen de toeslag! Dus het is dan wel goedkoper.

Binnenkort als de test met de nieuwe transporteur succesvol is afgerond kunnen we het wellicht wel aanbieden!
 
Focusio zei:
Tim,
Wij belgen zijn weer de pineut:confused:
Kunnen jullie in de toekomst misschien de verzendkosten naar belgie tijdens die actie's aanpassen(bijvoorbeeld halve prijs):roll

... ocharme die Belgen toch steeds hé, ben dinsdag ook in Berkel om Dodo bestelling op te halen, dus als je iets nodig hebt...
 
tamer zei:
Ik heb laatst al mijn Dodo spullen verkocht, ik zit echt te twijfelen of ik wat zal bestellen.]d~^

Meguiar's gallons zijn ook bijna op:confused: , dan maar ophalen zodat mn vrouwtje het niet ziet:D

Wat een marketing man die Tim, zo in de winter.

ik weet wel waar die dodo is gebleven, en toch is het van meer meer meer :p
 
Net op tijd terug van vakantie :party:
Bestelling van wat gallons komt echt als geroepen, neem die -20% zo toch mooi ff mee :)
 
Nu al Patrick, meende dat in de planning stond pas in het nieuwe jaar ?
Wel goede vakantie geweest ?
Weet niet hoe jij er over denkt, maar wij hebben wel afkickverschijnselen van je geweldige show-off !
 
5 weken was genoeg. New York, Panama, Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala, en weer een dag shoppen in NY is meer dan voldoende ;)
Nu ff bijkomen van alle indrukken en belevenissen, waanzinnige vakantie gehad verder, op naar de volgende alst aan mij ligt.

Terug naar de orde van de dag wat werken heet, al had ik de planning om pas medio januari weer wat te gaan doen.
Vandaag echter 2x op gesprek geweest voor nieuwe opdrachten, en wellicht morgen al de draad weer oppakken in de showroom.
Zo maar is kijken hoe de spullen erbij staan :)

Greetz!
 
Ik had dezelfde twijfel Jeroen, denk dat ik vuurwerk dit jaar ook maar over ga slaan, dat steken andere mensen ook wel af, kijk ik daar wel naar (ook voor t eerst dan;) ).

Detailspullen gaan net ff wat langer mee, dus misschien bestel ik ook nog wat.
 
Geef nu de schuld aan Tim's kerstkaart, als die niet in de bus valt morgen, bestel ik dit jaar helemaal niks meer :D

Haha, nee grapje! Denk dat ik ook lekker het vuurwerk over ga slaan (of net als vorig jaar, toch op het laatste moment een klein pakketje kopen...)

Dodo heeft nu interessante productne erbij, en die spreken mij ook wel weer aan :roll

Trouwens Eelco, wie van tnt komt er altijd bij jouw aan de deur? Hier komt altijd ene Wendy langs. Begon laatst een heel verhaal over onze kalebasten hier :D
En vaak ook, kijk weer een pakketje van CC wordt er dan geroepen...
 
Meestal laat ik het op het werk bezorgen, ben overdag eigenlijk nooit thuis behalve zondag, dus das niet zo handig met pakketjes enzo.
Thuis komt meestal een jongen, woont hier vlak achter.
 
Heb net mn bestelling er maar door gedrukt, zag de SN (plastic pot) op "beperkt voorradig" staan, dus ik dacht laten we er maar op tijd bij zijn...
Volgens mij was ik op tijd, want in mn order staat ie groen, maar in de webshop nu rood volgens mij.
Samen met nog wat andere Dodo dingen toch nog weer een aardige bestelling geworden.:-b
 
!@^#T^!#T ]-0
Staat idd als zijnde niet meer voorradig. En dit was wel item #1 op m'n bestellijst
 
Toch ook maar wat besteld.
Ik zag net de optie voor kadopapier :ja echt weer zo'n CC extraatje :cool:
Het lijkt er toch op dat ik nu bijna alles wel heb, maar weer eens op gaan maken ...

Hans