• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

December Actiedagen bij Carclean.com - Feestdagen 2010

Hier vanmorgen in alle vroegte ook weer een bestelling gedaan....

Hopelijk lukt het Carclean om vandaag het pakket bij de TNT aan te brengen en lukt het de TNT om dit morgen hier te bezorgen!
 
Leon1987 zei:
Hopelijk lukt het Carclean.com om vandaag het pakket bij de TNT aan te brengen en lukt het de TNT om dit morgen hier te bezorgen!

zegt iemand die in de achtertuin van CC woont :weetniet
 
DB9 zei:
zegt iemand die in de achtertuin van CC woont :weetniet

Ja,

Iemand die ook het sjaakie is om heel de week tot half 6 te werken.....
En het dus niet haalt om dan op tijd bij Carclean te zijn......

Dus laten we het maar bezorgen in Dordrecht......

Heb wel, heel erg slecht, net zoveel bijgesteld tot de verzendkosten gratis werden!
Moest dus gewoon 25% meer bestellen ten opzichte van normaal.....

MAAR, de voor de meeste overbodige klinkende verzending was nu, helaas, noodzakelijk!
 
net maar ook weer even bestelling gedaan wordt volgend jaar druk om alles te gaan gebruiken :)

ik heb aleen met opruimen van mijn garage mijn potje purplehazepro laten vallen nu is ie stuk :( met name de deksel dus als iemand er 1 over"heeft hoor ik het graag potje zelf is ook stuk maar met wat plakband overleef ik het wel ( mooi is anders maar tja )

Weer wat nieuwe pordukten besteld van dodo ben benieuwd ook de opberg tas besteld gaat mij beter bevalen als de meguierstassen denk ik
 
Had gister m`n lijstje al gemaakt , dus vandaag meteen naar m`n lijstje toe , zie ik dat een aantal producten al op zijn}:)w

Dammmm , werdt weer moeilijk kiezen in snoepwinkel:D :party:
 
sebasel zei:
mijn potje purplehazepro laten vallen nu is ie stuk :( met name de deksel dus als iemand er 1 over"heeft hoor ik het graag potje zelf is ook stuk maar met wat plakband overleef ik het wel

Even foto's van maken en deze mailen naar dom@dodojuice.com met een beschrijving erbij wat er precies stuk is.
Wij hadden de volgende dag al een reactie terug en 3 weken later een heel nieuw deksel.

sucses !
 
Ik heb het niet kunnen laten en toch gisteren en vandaag een bestelling gedaan.
Wat dingen die toch al op mijn verlanglijstje stonden, aangevuld met wat dingen die door de 20% korting wel erg aantrekkelijk werden.
Niet alles was nog vooradig, maar het heeft toch geen haast.
Slimme actie om met zulk weer toch nog veel orders binnen te krijgen, en zo pikken wij toch weer een voordeeltje mee.
Top!