• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

December Actiedagen bij Carclean.com - Feestdagen 2010

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.697
200
Berkel en Rodenrijs
December Aanbiedingen - Feestdagen 2010


De nieuwe mailing gaat er op dit moment uit met de komende actiedagen, waaronder:

Mega Meguiar's Maandag (20% korting op het gehele Meguiar's assortiment)
Dol Dwaze Dodo Dinsdag (20% korting op het gehele Dodo Juice assortiment)
Komend weekend geen verzendkosten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*Gratis verzendingen zijn alleen geldig binnen Nederland en optionele verzekering en toeslagen uitgezonderd.

Voor België zal dus alleen de toeslag gerekend worden.
 
Dit stond er nog bij in de mail.

*Gratis verzendingen zijn alleen geldig binnen Nederland en optionele verzekering en toeslagen uitgezonderd.
 
Hoe zit het als ik bijvoorbeeld maandag iets van meguiar's wil bestellen en dinsdag van dodo?
Wordt het dan gewoon 1 bestelling?
 
Ik heb laatst al mijn Dodo spullen verkocht, ik zit echt te twijfelen of ik wat zal bestellen.]d~^

Meguiars gallons zijn ook bijna op:confused: , dan maar ophalen zodat mn vrouwtje het niet ziet:D

Wat een marketing man die Tim, zo in de winter.
 
Als detail verslaafde ben ik nu al een lijstje aan het maken. Ik zeg: het wordt aardig vol onder de kerstboom :D
 
Op mijn lijst staan ook 5 dingen die ik op Maandag moet bestellen :-b
Damn, en het is al zo'n dure maand
 
Tim,
Wij belgen zijn weer de pineut:confused:
Kunnen jullie in de toekomst misschien de verzendkosten naar belgie tijdens die actie's aanpassen(bijvoorbeeld halve prijs):roll