• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dilemma Welke wax.....

@Jasper

Detailing guru
20 jan 2017
302
123
32
Provincie Groningen
Beste forumleden

Ik zit met een dilemma.
Ben toe aan een nieuwe wax en vind de keuze erg moeilijk vandaar dat ik om jullie advies vraag.
Heb een donkergrijze Clio en een Golf ook donkergrijs.
Verder is de stand tijd belangrijk en ik houd van een goede beading.

Verder zit er over na te denken om de auto na het waxen nog even te behandelen met Pure Bathe+
iemand ervaring mee ?

Ik hoor graag van jullie

alvast bedankt. v

upload_2017-5-20_9-43-6.jpeg
 
Eerste 2 zijn goede keuzes. Prijs/ kwaliteit kan je natuurlijk niet tegen de colli op!

Pure Bath+ ben ik persoonlijk niet zo'n fan van, zou dan eerder voor wetcoat gaan. Maar net na een verse wax is sowieso onzin.
 
Als je standtijd en beading belangrijk vind zou ik de Colli of Fusso nemen. Kwa prijs heb je het beste van jou eisen aan een LSP.

Wat bedoel je met Pure Bathe+? Ik ken Nanolex Pure of Gyeon Bathe+

Beide fijne shampoo vind ik. Wel ben ik het met daar met @Zluytr eens. Ik zou gewoon voor een normale shampoo kiezen en eventueel onderhouden met een spray wax (Fo'show oid) of Wetcoat.

Daarbij is het direct NA het waxen overkill in elke vorm.
 
100% fuso. iets agressiever kwa waterafstotendheid en daarnaast een lange duurzaamheid zul je niet vinden.

ik top mijne af/voed of onderhoud het met fuso luxery gloss spraywax of de megs ultimate quick wax.