• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Ach DodoDom is niet DomDom en zal (in deze tijden) heus niet een markt laten liggen ........

Kwestie van tijd dus. :ja
 
Vandaag na het werk snel de auto gewassen en een laagje Red Mist gebruikt. Ik weet niet of de Red Mist ook nog waterafstotend is, maar de vorige keer vloog het water van mijn lak ,^^

Offtopic: ik heb sinds ik een reactie gegeven heb op het Wookie mailtje van CC nog geen reply gehad :-"
 
Tibby zei:
Vandaag na het werk snel de auto gewassen en een laagje Red Mist gebruikt. Ik weet niet of de Red Mist ook nog waterafstotend is, maar de vorige keer vloog het water van mijn lak ,^^

Offtopic: ik heb sinds ik een reactie gegeven heb op het Wookie mailtje van CC nog geen reply gehad :-"
Yep hier ook geen reactie hoor :)

Red Mist is een quick sealent dus zeker weten dat het een waterafstotende werking heeft!
 
Geen probleem, als de mailtjes goed binnen zijn mag het van mij nog weken duren. Ik moet toch nog een eerst een hokje bouwen voor de Wookie :grinning:
 
Ik wacht nog op een reactie van:

Jelle
Giovanni
Jeroen V.

Weet alleen niet zeker of ze ook op ons forum zitten?

Een aantal mensen heeft afstand gedaan van de Wookie, omdat ze hem al hadden of omdat ze iemand anders er blijer mee konden maken. De opvolgende nummers op onze Dodo klantenlijst ga ik zo mailen.
 
Thanks voor de bevestiging Tim.. ik heb afstand gedaan van de Wookie, omdat ik de washmit al via Dom direct heb ontvangen. Veel plezier er mee :heart_eyes:
 
Zo die gele is wel stoer zeg :)^

Als ik het goed begrijp kun je stickers gewoon er af halen en weer terug er op plakken zonder problemen :heart_eyes:
 
Tim zei:
Er staan bij de nieuwe producten eindelijk de eerste stickers. De rest komt ook zo snel mogelijk.

Heb je er veel binnen gekregen? Ik wacht nog op de padwasher alvorens een nieuwe bestelling te plaatsen, maar ben blij dat de langverwachte stickers er zijn! :ja
 
Net de Polo even weer verwend met een laagje Dodo Juice Banana Armour:
polo-dodo002.jpg

polo-dodo003.jpg

polo-dodo004.jpg


Echt een fantastische wax voor deze kleur.
 
hele mooie stickers zeg gaan meteen op me verlanglijst want ik wacht ook nog maar op de padwasher dus ja maar als ik
het goed begrijp kun je deze dus vaker op en af de ruit halen want plakt altijd??:schaam
 
hmm, die stickers zijn wel fun, maar die wookie nog meer! zijn er daar nog van beschikbaar tim? kben me zo stilaan het leeuwendeel van de dodo juice producten aan het aanschaffen en die wookie ziet er nou eenmaal prachtig uit!

als je even de tijd vindt, en nog eentje liggen hebt, laat me aub iets weten.
thx op voorhand
 
-Vanquish- zei:
Heb je er veel binnen gekregen? Ik wacht nog op de padwasher alvorens een nieuwe bestelling te plaatsen, maar ben blij dat de langverwachte stickers er zijn! :ja
Stickers kunnen ook in een enveloppie hoor :)^