• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dr. Leather

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
715
190
Ik wilde de Advanced Formula Leather Cleaning Wipes - 40 stuks eens proberen.
Is er iemand die positieve of negatieve ervaringen met deze doekjes heeft? Op de site van CC staat o.a. het volgende;
Deze all-in-1 ultra dunne microvezel doekjes reinigen en verzorgen het leer in een stap. De Leather Cleaning Wipes brengen de originele "look & feel" terug van het leer en het leder ruikt weer als nieuw.

Als dit echt zo zou zijn, dan scheelt dat aanzienlijk in tijd in vergelijking met bijvoorbeeld het gebruik van de
Mothers Wax - LeatherTech Care Kit

Hoe lang zijn de doekjes houdbaar? De bus is afsluitbaar, maar op den duur kunnen dit soort schoonmaakdoekjes misschien toch uitdrogen?

Vast bedankt voor de reacties.
 
Ik denk dat ik soortgelijke doekies al eerder gebruikt hebt. De garages waar ik kwam hadden ze ook staan van één-of-ander merk. (Vond het lijken of van die monitor-wipes, uit zo'n trekpot. :) )

Vond het nogal... "Mwah, geinig voor weinig". ;)
 
@m@rio whitedetails gebruikt ze ook vaak, en na gebruik zijn ze echt vies ook dus de werking zal prima zijn.
Of ze zullen uitdrogen weet ik niet, zal geen jaren goed blijven gok ik.
Heb er ook wel eens aan gedacht maar de Mothers set en Supernatural leather cleaner zijn nog lang niet op dus voorlopig nog niet aangschaft.
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie
Ik heb deze doekjes ook op mijn verlanglijstje staan. Zag ze laatst op een internetfilmpje voorbij komen tijdens een detail. Lijkt mij wel handig.