Zo, afgelopen reis aan boord alle spullen besteld, 2 Rupes machines recent aangeschaft... Tijd voor een mooie klus!
Toen ik mijn M3 kocht een paar jaar terug, dacht ik nooit dat ik de kennis op zou doen waarvan ik denk
dat ik deze inmiddels heb. Destijds Protech aan laten brengen waarmee ik toen zeer tevreden was. Inmiddels erger ik me rot aan de swirl die niet verwijderd zijn bij het aanbrengen van de Protech, denk ik dat ik zelf een mooier resultaat kan halen, naast het feit dat het gaat kriebelen om de auto weer klaar te maken voor het seizoen!
Vandaag begonnen met een rondje wassen en kleien, drogen, daarna wat krasjes kunnen identificeren:
Deze heb ik samen met wat steenslag inmiddels opgevuld zodat het kan harden gedurende het weekend.
De komende weken ga ik aan het polijsten, om uiteindelijk de nieuwe Gyeon Pure aan te brengen.
Ik hou jullie op de hoogte!
Toen ik mijn M3 kocht een paar jaar terug, dacht ik nooit dat ik de kennis op zou doen waarvan ik denk
Vandaag begonnen met een rondje wassen en kleien, drogen, daarna wat krasjes kunnen identificeren:
Deze heb ik samen met wat steenslag inmiddels opgevuld zodat het kan harden gedurende het weekend.
De komende weken ga ik aan het polijsten, om uiteindelijk de nieuwe Gyeon Pure aan te brengen.
Ik hou jullie op de hoogte!