Ja dat klopt. Maar wat ik raar vind is dat ik het veel minder heb op de verticale panelen. Nu ja ben nog aant ondervinden.Yep, vaak hoe grover het polijstmiddel, hoe sneller het stoft. Heeft ook te maken met verzadigen van de pad en warmte te maken denk ik.
Daarom was ik mijn pads na iedere hit bij het gebruiken van s3.
Ik denk dat je hier de eerste hit met verse pad nog geen last van had? Bij mij begon het de 2e hit vaak te stoffen, daarom was ik de pads eerder.
Ja dat klopt. Maar wat ik raar vind is dat ik het veel minder heb op de verticale panelen. Nu ja ben nog aant ondervinden.
Zou inderdaad wel eens de reden kunnen zijn.Verticale panelen is automatisch minder druk lijkt me? Daarnaast waait het stof ook eerder weg dan bij horizontaal want dan blijft het erop liggen lijkt me!
Thanks voor je reactie marcel!Surf city garage brier reef paste wax.
Makkelijker verwerken, minder standtijd, warmere glans. En zo heb ik nog wel wat alternatieven.
Fusso is ook goed, maar dan rechte banen aanbrengen.
Inderdaad dat heb ik gemerkt! Bij houden bedoel je gewoon eens in de aantal maanden nog eens met finish ofzo erover gaan? En later als ik echt krasjes of swirls krijg keer goed aanpakken? Ja Als finish genoeg is om me wax er af te krijgen ben ik er zo mee klaar lijkt me!Eerste keer is veel werk, daarna kun je gaan bijhouden.
Zo doe ik nu bijvoorbeeld af en toe goed onderhanden nemen. De basis is nl. goed. Recent de motorkap helemaal weer strak gemaakt. De XC red ik niet in een dag, daar heb ik wel tijd voor nodig. Volgende keer pak ik alleen deuren aan een kant. Etc. En als ik zin heb, trek ik ff door.
Denk als je morgen alleen de motorkap doet, je toch met finishing product zo klaar bent?
Houd wel ff de temperatuur in de gaten!!
Als je de aanwijzing volgt, moet het zeker lukken. Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Inderdaad dat moet wel als je geen garage hebt, maar ik heb gelukkig gewoon een garage tot beschikking! Maar had dit keer de acond ervoor geen tijd! Volgende keer ene dag wassen en kleien, dag 2 polijsten in 2stappen en wax aanbregen.Als je maar één dag ter beschikking hebt (en de auto niet 's nachts in een garage kan parkeren), moet je voor een eerste behandeling gewoon geen hele auto pakken. Was de hele auto, klei de delen die je gaat doen en doe op die delen dus ook het complete circus. Volgende keer was je weer de hele auto en doe je het volgende stuk. Als er alleen een nacht tussen zit, kun je de auto even afspoelen voor je begint (zodat er geen zand op de lak ligt), en dan het volgende deel beginnen. Zo kun je makkelijk de auto in 2 of 3 delen doen, en zaken als interieur, trims, ramen en wielen kun je ervoor of erna doen, als je wat tijd hebt.