• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste keer waxen

Toevallig een idee hoelang je doet met een flesje van 500 ml gyeon prep? Is dat voor 1 beurt of meerdere?
 
Ik vind de Collinite helemaal zo makkelijk niet... Op een donkere auto heb je snel strepen erin. Ik weet dat iedereen dat spul geweldig vindt hier, ik vind het 5x niks...

Persoonlijk zou ik voor verwerkingsgemak voor een Poorboys wax gaan. Kun je zelfs in de volle zon erop zetten en krijg je super makkelijk uitgewreven.
 
Ik ga nu beginnen met de auto wassen en erna kleien. Moet ik eigenlijk iedere keer de claylube afnemen met een doek ? Ook als ik van plan ben om hem opnieuw te wassen?
 
Ik klei de auto compleet
Daarna spuit ik de auto af met de hd
Spoel je alles er zo af zelfs als je in de volle bezig bent
 
Kun je collinite niet opdoen in de zon dan? Is wel voor een witte auto..
Beetje zon kan prima hoor, imo Collinite = foolproof .Gewoon zo dun mogelijk opzetten ,curen en afnemen.
Andere wax welke ook super verwerkt is Surf city barrier reef paste wax.
 
Maar spoel het best makkelijk weg hoor
Ziet er wel ingedroogd uit maar als ik dan klaar met afdrogen ben zie je er niks van
Dus zie er geen kwaad in