• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exploderende Monello Pad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dibbuz;337456 zei:
Mail daarover en we kijken ernaar. De terugroep actie geldt alleen voor de Monello Recessed 6" pads.
Dus niet voor de Professional pads 3,4 'én 5,5", de CCS 5.5" pads of de Komporessor 6" pads.

Heb je een ander probleem dan kan je daar altijd over mailen naar informatie@Carclean.com maar het valt sowieso niet onder de terugroepactie.

Hopelijk is het zo wat duidelijker.

Oke, nogmaals sorry :).

En bedankt voor de duidelijkheid. Ik wacht dan wel antwoord op de mail af ;).

Ik kan je misschien een beetje helpen door te laten zien hoe de nieuwe 5,5" pads eruit gaan zien.

IMG_20130812_133403.webp

IMG_20130812_133351.webp

IMG_20130812_133427.webp

De pads worden zeer strak geproduceerd, less = more in dit geval.

IMG_20130808_174915.webp

IMG_20130808_174907.webp

Komt er ook een nieuwe variant van de pro 3 en 4 inch pads als ik vragen mag?

Ik heb overigens geen problemen met mijn 5.5'' pads hoor maar is puur nieuwsgierigheid aangezien ik nog een set 3 of 4 inch wil kopen.

Respect! Zowel voor de geboden oplossingen als voor het design van de nieuwe pads. :)

Uitstekende service van CC weer!

Afgelopen zaterdag mijn setje van 12 stuks 6" Recessed pads retour gedaan richting CC (randje deadline dus) en vandaag reeds de vervangende 14 stuks 5,5" pads ontvangen. TOP! :ja

De 5.5" pads zijn al geruime tijd leverbaar, de 6" recesseds zijn vertraagd. De samples vinden we nog niet goed genoeg en we willen het nu 100% hebben. 6" levering is helaas nog onbekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.