Ik snap je gedachtegang, maar je opmerking dat je niet de volledige € 131,88 hebt betaald vind ik bijna grappig. 'Niet de volledige' is een ruim begrip blijkbaar. Je hebt immers amper 8% van het normale bedrag betaald...kaandorp;337850 zei:Het klopt dat ik deze 131,88 niet volledig betaald heb, dus het volledige bedrag teruggeven lijkt me inderdaad niet reëel.
Uitgangspunt moet volgens mij zijn dat men zonder bij te betalen een vervangende oplossing geboden krijgt. En deze zie ik nu niet. Ik daag jullie dus uit om nog een keer naar het proces te kijken
De meeste mensen hebben € 10,- betaald voor 12 pads tijdens onze introductieactie en je krijgt er € 30,- voor terug. In dat opzicht best redelijk.
Die mensen die ze in een actiepakket hebben aangeschaft, zullen voor die € 30,- een vervangend pakket pads kunnen kopen zodra we een alternatief hebben. De bedoeling was om dat te communiceren zodra we iets zinnigs konden melden.
Wij hebben nu geen vervangende pads, Kompressors zijn niet geschikt als vervanging en bovendien is daar te weinig voorraad van en is de fabriek tot midden augustus gesloten (productietijd is enkele weken, transport is nog eens drie weken).
Overige pads voldoen nog niet en we zijn druk bezig met meerdere fabrikanten. Maar het blijkt erg lastig te zijn. Ik heb de afgelopen maanden honderden pads getest en afgekeurd, ik kan geen pad meer zien. We hebben nu pads getest die voldoen, maar die moeten nog geproduceerd worden. De pad die voldoet is gevonden ná het opzetten van onze terugroepactie en is eigenlijk te pril om het te communiceren, maar ik word nu een beetje geforceerd.
De terugroepactie is in gang gezet omdat de fabrikant ze beperkt terugneemt en daar een deadline voor heeft gesteld. We gaan ze in één keer terugsturen begin september. We konden niet langer wachten en de oplossing van vervangende pads is nog niet heel dichtbij, dus we moeten wat.
Bovendien hebben de 'gedupeerde' mensen ook een aardige kortingscode van ons ontvangen. Dat hadden we niet perse hoeven doen.
Veel meer kunnen we nu niet doen. De introductie is destijds zeer ruim onder onze kostprijs aangeboden en het geld dat dat ons gekost heeft, enkele tientjes per verkochte set, hebben wij geboekt als marketingkosten. Het idee was dat we veel mensen snel aan de slag konden krijgen met deze pads en zo hun enthousiasme over konden brengen op andere potentiele kopers, dat liep al anders dan gehoopt.
Ik snap dat jullie geduld op de proef wordt gesteld, maar bedenk maar dat ons geduld nu veel meer opnde proef is gesteld de afgelopen tijd.