• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exploderende Monello Pad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Yellow Cutting Pad dan? Deze heeft zich van de velcro gescheiden na slechts 1 hit ? Heb hem nog liggen en ik kan er een foto van maken?

Mail daarover en we kijken ernaar. De terugroep actie geldt alleen voor de Monello Recessed 6" pads.
Dus niet voor de Professional pads 3,4 'én 5,5", de CCS 5.5" pads of de Komporessor 6" pads.

Heb je een ander probleem dan kan je daar altijd over mailen naar informatie@Carclean.com maar het valt sowieso niet onder de terugroepactie.

Hopelijk is het zo wat duidelijker.

#surfingjohn: Neem dan zelf ook geen actie door bv een mailtje / telefoontje te plegen? Lijkt mij dat als iets ( om welke reden dan ook ) in no-time defect raakt je er zelf ook wat aan gaat doen.
Gezien carlean ondertussen maanden is bezig geweest met het zoeken naar de beste leverancier en oplossing is mensen blij maken met dode mus ook niet alles en vandaar nog geen eerdere persoonlijke correspondentie.
Deze topic is al december vorig jaar in het leven geroepen en los daarvan staat er verder nog wel vaker vermeld.
Buiten dat is het al veelvuldig op het forum voorbij gekomen dat het, indien zo ver is, totaal geen probleem is om ze te gaan ruilen ( ook die al 'een rondje of 2' hebben gedraaid
Maar goed, ik weet zeker dat je bestelling in het systeem van carclean staat en je ze ongetwijfeld wel vergoed zal gaan krijgen middels andere nieuwe pads

Jazeker wel, alleen als ik bij toeval op dit draadje terecht kom, anders kom je er niet achter.
Het is ook geen verwijt naar Carclean toe, heb alleen maar positieve ervaringen!

Mijn gemeende excuses als wat bot over is gekomen, zit even niet happy in me vel en had eigenlijk niet van invloed mogen zijn ....
bedoelde het op zich goed maar kwam er beetje ruk uit nu ik nagelezen heb :(

Ik heb de meeste mensen gemaild, maar niet allemaal blijkt. Maandag kijken we de lijst even na en mailen we de andere mensen ook nog even.

Je kunt ons in de tussentijd ook mailen met het verzoek om de instructies te mailen.

Als pads niet doen wat ze moeten doen, dan lossen we het op. Je had ons simpelweg kunnen mailen / bellen nadat jouw pads het begaven John. ;)

surfingjohn;337484 zei:
Jazeker wel, alleen als ik bij toeval op dit draadje terecht kom, anders kom je er niet achter.
Het is ook geen verwijt naar Carclean.com toe, heb alleen maar positieve ervaringen!

Zag nu pad de reactie van mk-us, hij bedoelt hetzelfde als ik. Je had toch contact kunnen opnemen na je problemenmet de pads, dan hadden we je verder kunnen helpen.

Niet alle pads hebben het probleem namelijk.

Net de duidelijke mail ontvangen. Ik houd de pads lekker hier
De twee die wat los zitten worden gewoon handpads
De rest gaat in de tas van de Rotary

Tevens dank voor de kleine lettertjes. Meer dan attent en super service.

Voordat er een eindeloze discussie gaat losbranden:

Ten eerste denk je dat het aan jezelf ligt (sinds oktober 2012 DAP en pads in mijn bezit) onhandigheid, onervarenheid.

Ten tweede lees ik toevallig over een terugroepactie.

Ten derde is dit absoluut geen verwijt naar Carclean toe!

Ten vierde, mailtje naar Carclean (gisteren verstuurd) vandaag 2 mailtjes ontvangen, een over de actie en eentje persoonlijk van Tim, op zondag!

Ten vijfde fantastische afhandeling en ik kan begrijpen, dat het terughalen van gegevens van de orders niet eenvoudig is.

Ten zesde zal ik Tim vandaag nog een mailtje sturen met mijn complimenten.

Ten zevende: hier kan ondernemend Nederland nog wat van leren over service en klanttevredenheid!

Ik kreeg van Tim ook al mailtjes op tijdstippen vér na bedtijd. Slaap je zelf nog wel eens Tim ;)? Of gaat service boven slapen...

We wachten af! Tot op heden is er geen reactie op mijn mailtje geweest...Maar goed,dat kan met alles te maken hebben en dan zeker met mijn eigen ongeduldheid ;-)

Wanneer had je gemailed? We proberen emails zo snel mogelijk af te handelen maar maandag is voor ons de drukste dag van de week met de orders van het weekend dus het kan zijn dat je de volgende dag pas een reactie krijgt.

Vanmorgen om 10:10. Upc, kan ook de dwarsligger zijn. De mail bevat wat foto's en soms gaat dat niet goed.

Als jullie het druk hebben en zeker op maandag,begrijp ik dat ook al te goed.

Dat is een duidelijk mailtje wat we hebben binnen gehad. Netjes hoe dit opgelost gaat worden, daarom stuur ik mijn pads niet op.

Waarom niet vraag je je dan af? Simpel, ik heb mijn DAP en pads op een donkere dinsdag in december 2012 gekocht... precies, DAPpere dinsdag. Hierdoor heb ik de DAP900 en 12 (!) Monello pads gekocht. Voor alle pads bij elkaar heb ik 10 euro betaald. Als ik nu 3 pads zou 'declareren' zou dat de aanschafwaarde zwaar overtreffen.

Ik heb nog 9, goede pads, waarvan ik sommige wel op de rotary gebruik. Daar zie ik geen problemen. 'Declareren' vind ik in dit geval niet netjes. Zeker omdat Carclean.com goede service heeft! Elke keer weer :rules

Status
Niet open voor verdere reacties.