• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exploderende Monello Pad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geluk dat ik het hier nu lees.

Heb nog een doos vol nieuwe 6'' pads liggen. Ben blij dat ik ze nog niet heb kunnen gebruiken. Misschien een idee om een mailing de deur uit te doen?

Er kan weinig gebeuren, zolang de pad de lak raakt gebeurt er niks alleen als je van pad wisselt of je haalt hem van de lak af zonder hem uit te zetten dan kan de pad eraf schieten.

Met de mailing wordt nog even gewacht totdat we van de fabrikant precies weten wat er fout aan is.
Onze tests zijn ook niet zaligmakend en de fabrikant heeft betere middelen om het een en ander te testen.

Ik snap hem. Zal dit topic in de gaten houden. Neem tenminste aan dat ontwikkelingen hier ook gedeeld worden?

Dibbuz;314611 zei:
Kan zeker meehelpen maar bij de Recessed pads is er iets niet goed gegaan met de lijmlaag.
....
Aangezien we dit geen tweede keer meer willen gaan we hier goed te tijd voor nemen zodat we 200% zeker weten dat het opgelost is.

...

Dennis als je 200% zeker weet dat de lijmlaag is opgelost, weet je toch zeker dat het fout gaat?:lol

Woody;314658 zei:
Ik snap hem. Zal dit topic in de gaten houden. Neem tenminste aan dat ontwikkelingen hier ook gedeeld worden?

Uiteraard!

Hoi,

Ik heb nog 12 stuks ingepakt liggen (december actie met dap)
Komt er een omruil actie voor de 6inch pads of ruilen voor 5, 5 inch pads.
Was van plan om op 21-2 een clinic te gaan volgen zodat ik de dap en de 6 inch pads kon gaan gebruiken
Dit zijn mijn enige pads

Sleon

Ik ben blij dat het opgepakt is door Carclean.com!

Ook ik heb ze hier ook nog ingepakt liggen van de Dappere Dinsdag actie van december vorig jaar. Hopelijk wordt dit snel opgelost, want dit zijn mijn enige pads.

We zijn bezig met het testen van nieuwe pads, dat moet echt uitvoerig maar het ziet er goed uit gelukkig.

Ik ben benieuwd.

Inmiddels heb ik de hardere pads vervangen door Kompressor pads. Die werken op de rotary fijner dan de recessed heb ik het idee.

Begrijp ik hieruit dat er een omwissel actie gaat komen voor de recessed pads? Ik heb hier nog een setje pads in het plastic liggen.

T.z.t. wel. Sowieso zijn de huidige roterend gewoon prima te gebruiken gaat puur om Dual Action verwerking waar het fout kán gaan.

Maakt het jullie nog wat uit of de pads gebruikt zijn of niet? Ik heb mijn pads namelijk nog allemaal in de verpakking zitten.

Indien het jullie niet uitmaakt of ze nieuw blijven of niet... Wat raad je ons dan aan? Toch de pads gebruiken of liever wachten op de omruil actie?

Maakt niet uit, je mag ze gebruiken als je wilt.

Enige update over de status? We zijn nu weer een maand verder en het probleem is al enige maanden bekend.

Er wordt hard ontwikkeld door de fabrikant en we krijgen regelmatig testpads. Nog even geduld, het is niet zo dat er stilgezeten wordt.

En, nogmaals, ongebruikte pads kunnen in ieder geval retour, als de klant dat wenst.

Moet zeggen dat alle tips van dit forum en een clinic volgen gewoon mij zeer goed op weg geholpen hebben,
ik daardoor alleen Kompressor pads aanschaf (DAP900V2) en als reserve heb ik dezelfde sets in Monello honingraadstruktuur-pads aangeschaft (nog in verpakking)

De enige beginnersfout die ik heb meegemaakt de allereerste keer was een verziekte wollen pad maar dat was mijn eigen fout, al die info ook :) .. leermomentje ;)
Verder alleen maar mooi resultaat en ga een beetje met gevoel voor apparatuur om, niet lopen duwen enzo.

Ik gebruik exact dezelfde (hand)wastechniek voor de pads zoals in het bekende filmpje uitgelegd door een forumlid,
Het sopje maak ik m.b.v. de Action... dat Bluewonder sorbo spul is super!
Zijn nog als nieuw die pads, had het niet verwacht.

Wel prettig dat er ook onderzoek wordt naar gedaan, maar hou het zelf verder bij de bestaande produkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.