• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exploderende Monello Pad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Status ongewijzigd, we zijn nog steeds druk met het testen van prototypes. Als we nieuws hebben, dan melden we dat écht wel.

Excuses, toch even een vraag ter verduidelijking, ik zie de pads elke week liggen en wil ze graag gebruiken.
Momenteel heb ik een allegaartje van pads merken\types en vond dit juist de oplossing om standaard mee te werken en alleen nog in bepaalde gevallen naar andere pads grijpen.

Tino;317355 zei:
Maakt het jullie nog wat uit of de pads gebruikt zijn of niet? Ik heb mijn pads namelijk nog allemaal in de verpakking zitten

Dibbuz;317363 zei:
Maakt niet uit, je mag ze gebruiken als je wilt.

Tim;320424 zei:
En, nogmaals, ongebruikte pads kunnen in ieder geval retour, als de klant dat wenst.

Kunnen gebruikte pads geruild worden?
Worden pads die defect zijn geruild, of alleen bij toonbaar verkeerd gebruik?

Ze mogen altijd geruild worden, dus nieuw of gebruikt, maar niet opgebruiken en dan opeens ruilen voor nieuwe.

We zijn nog steeds druk bezig met verschillende en veelbelovende conceptversies.

Ik heb mijn wagen (met veel geduld en gedoe) gelukkig 1 full detail kunnen geven. Maar ik gebruik ze liever niet meer tot de nieuwe versie er is.

Jeroenn;330060 zei:
Ik heb mijn wagen (met veel geduld en gedoe) gelukkig 1 full detail kunnen geven. Maar ik gebruik ze liever niet meer tot de nieuwe versie er is.

idem!
Met name de lichtblauwe is nu slecht...

Bij mij de witte en oranje zijn heel slecht de zwarte en rode min of meer.

Het zal binnenkort wel opgelost worden. Over de service heb ik nog nooit te klagen gehad :-)^

Hoi,

Ik heb er ook nog 12 stuks ingepakt liggen
In de vakantie wil met de dap 900 gaan beginnen.
Voor welke kunnen deze omgeruild worden, ik zie op facebook weer een nieuwe verbeterde monello pad.
Kunnen deze niet op de opendag geruild worden want dan ben ik toch
Zodat ik daarna eindelijk aan de gang kan met de dap
Ik heb verder geen andere pads

Sleon

Door de drukte op de Summer Detail Day is het niet mogelijk om service, garantie en omruilingen te verzorgen. We rennen ons die dag suf en hebben alle tijd nodig om de normale zaken te regelen.

Ervoor en erna kan het natuurlijk uiteraard wel. Zodra de nieuwe pads binnen zijn, gaan we uitdokteren wat er mogelijk is en hoe we het zo goed mogelijk kunnen regelen voor iedereen die dat wenst.

Alle eigenaren van Recessed pads hebben zojuist van ons een email ontvangen met de instructies om de pads te retourneren.

Mocht je wel in het bezit zijn van Recessed pads, maar onze mail niet hebt mogen ontvangen, mail ons dan even aub!

@Woody: Als ie ook 'ontploffen' dan lijkt mij van wel gezien het service en garantie gehalte van CC

Ik heb nog geen last gehad van ontploffen. Komt ook omdat ik alleen de zwarte pas heb gebruikt :-d

Zal CC wel een mailtje sturen en hoor dan vanzelf wel ;)

Heb het mailtje nu voorbij zien komen.
Was vergeten dat de pads op de naam van mijn vriendin waren verstuurd:schaam

Helaas niets ontvangen van een omruilactie.
in oktober de DAP met 12 stuks Monello 6 inch Recessed Pads gekocht inmiddels zijn er 3 gesneuveld:
1 al draaiend in de sloot beland, vloog er spontaan af, klittenband zat nog netjes aan de DAP, 1 exemplaar gebroken (tijdens gebruik op een vlakke ondergrond), 1 exemplaar voorzichtig met een klein laagje water met 1 druppeltje Dreft schoongemaakt, na drogen op een doek liet klittenband los.
Al met al een teleurstelling de kwaliteit van de pads. Jammer dat ik niet op de hoogte was van deze problemen (was het niet mogelijk de klanten een mailtje te sturen?)
De 3 gesneuvelde exemplaren zijn in de vuilnisbak verdwenen.

Tim;337356 zei:
Mocht je wel in het bezit zijn van Recessed pads, maar onze mail niet hebt mogen ontvangen, mail ons dan even aub!

Status
Niet open voor verdere reacties.