• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exploderende Monello Pad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er ook nog 12 liggen. Een aangezien ik geen rotary heb wil ik ze wel graag inruilen. Ik ben op zich helemaal niet geïnteresseerd in geld terug, want ik moet uiteraard gewoon weer padjes terug hebben. Maar goed. Zolang er geen vervangende pads zijn is dit een prima oplossing.

Nu rijst de vraag natuurlijk. Wat koop ik in de tussentijd? Ik heb niet veel behoefte aan zoveel gradaties. Heb nu 6 verschillende soorten. Ik denk dat 3 ruim voldoende is voor mijn doen.
Bij de gewone professional pads lees ik op de Carclean.com site ook veel problemen met loslatende velcro's. De SmartPads zijn niet leverbaar. De Lake Country pads ook niet. Andere zijn weer een stuk duurder.

De Dojo juice lijken op dit moment de meest voor de hand liggende keuze. Maar daar zie ik weer helemaal geen ervaringen van. Ik ben het spoor even bijster :(

Ik zit een beetje in het zelfde schuitje. Ik heb ook tijdens dappere dinsdag een dap900 gekocht icm de 12 pads. Afgelopen weekend voor het eerst een aantal pads gebruikt en ze werkten uitstekend. Tot dat ik de oranje pad gewassen had (op de hand met een druppeltje dreft). Na het drogen liet de velcro los.
De overige hadden het probleem totaal niet.
Als ik alles nu ga opsturen zit ik zonder pads en kan ik dus niet met de machine aan de gang.

- Welke pads zijn wel goed?
- Hoe zit het ermee als ik de 12 pads opstuur, ik heb er aanzienlijk minder voor betaald ivm dappere dinsdag (als ik dan iets van 98 euro terug zou krijgen, zou niet eerlijk zijn in mijn ogen)?
- Misschien omruiling mogelijk met een set andere pads (als die wel goed zijn)?

8 van de 12 pads zijn ongebruikt en 4 pads zijn 1x gebruikt.

p.s.: Laat mij uiteraard voorop stellen dat dit natuurlijk super goede service is van carclean, petje af!

Hier hetzelfde probleem, ik heb Dennis al om advies gevraagd.
Hopelijk is er een goed alternatief, anders kom ik zonder te zitten en terug naar de basis een hele auto met de hand pffff.
Omruilen zou voor mij ook geen probleem zijn.

Net een antwoord van Dennis:
De Kompressor pads van Monello.

Wat mij betreft zou ik ook graag de pads willen omruilen tegen bijv de kompressor-pads, ipv geld terug.
Carclean: zou dat georganiseerd kunnen worden?
Lijkt mij minder werk dan dat carclean de pads gaat ontvangen, geld terug moet storten, waarna klant opnieuw bestelt, geld weer aan carclean betaalt en carclean alsnog de pads verzendt...

Ruilen van alleen die pads ruilen die de klant retour zendt (blijft de keuze bij de klant ofdat die alle pads, danwel enkel die pads die problemen geven / gebruikt worden, wil omruilen) zou mooi zijn.

Hier ook 12 pads ongebruikt.
Gezien de vergoeding ga ik ze niet retour sturen maar gebruik ze dan wel als wegwerppad.

Mocht er geruild kunnen worden tegen andere pads dan zal ik daar waarschijnlijk wel gebruik van maken.

Edit: Na teruglezen leest het een beetje naar, ik begrijp dat er geen volle pond wordt uitgekeerd, dit verwacht ik ook niet.

ArjanB;337794 zei:
Wat mij betreft zou ik ook graag de pads willen omruilen tegen bijv de kompressor-pads, ipv geld terug.
Carclean: zou dat georganiseerd kunnen worden?
Lijkt mij minder werk dan dat Carclean.com de pads gaat ontvangen, geld terug moet storten, waarna klant opnieuw bestelt, geld weer aan Carclean.com betaalt en Carclean.com alsnog de pads verzendt...

Ruilen van alleen die pads ruilen die de klant retour zendt (blijft de keuze bij de klant ofdat die alle pads, danwel enkel die pads die problemen geven / gebruikt worden, wil omruilen) zou mooi zijn.

Ruilen is lastig, omdat de prijzen niet overeenkomen. Zeker niet als je ze als introductiebundel hebt gekocht.

Misschien een brutale vraag maar wat is de waarde die je terug zou krijgen voor de dappere dinsdag aanbieding? Als dat de 10 euro die ik er destijds voor betaald heb, dan hou ik ze liever.

Begrijp me niet verkeerd, wat dat zou ook hetgeen zijn waar ik maximaal recht op heb, maar dan kijk ik wel hoe lang ze het vol houden.

Als eerste vind ik het meer dan logisch dat Tim en consorten een lagere retourprijs stellen. Voor de consument zou het mooi zijn om 10,- p/p terug te krijgen, maar niet reëel. Heb zitten dimdammen en ik houd ze toch. De pads waar het voornamelijk bij voorkwam, de oranje, schaf ik een extra setje voor aan zodat het compleet is. ik zie wel hoelang ze het volhouden. Toch vind ik dat carclean het zeer netjes en professioneel afhandelt!

Zoals ik het nu merk, lijkt alleen de oranje echt een probleemkindje, ik heb zo 123 niet gezien dat andere pads last hebben van explosies of loslatende velcro..
Vanwaar dan alle pads terugroepen? Of krijgen de andere pads na veelvuldig gebruik er ook last van?
2,50 euro is niet veel, maar op zich ook logisch ivm de superaanbieding.
Wel jammer, want er moet dan zeker nog een smak geld bij..

Oke, dank je Tim voor het antwoord.
Maar dan hou ik ze liever. Ik vind het een zeer nette oplossing en logisch dat het niet meer is gezien de aanbiedingsprijs van destijds, maar zoals al aangegeven moet er dan best veel geld bij om een vergelijkbaar set te krijgen en dan gebruik ik ze liever als oefen pads.

En wanneer ze dan de geest geven koop ik dan wel nieuwe.

Nogmaals bedankt voor de goede service :-)^

Zwelgje;337830 zei:
Oke, dank je Tim voor het antwoord.
Maar dan hou ik ze liever. Ik vind het een zeer nette oplossing en logisch dat het niet meer is gezien de aanbiedingsprijs van destijds, maar zoals al aangegeven moet er dan best veel geld bij om een vergelijkbaar set te krijgen en dan gebruik ik ze liever als oefen pads.

vandaar ook mijn voorstel over ruilen.

Het produkt voldoet niet (bij mij is licht blauw de slechtste), de klant hoeft er geen winst op te maken / carclean geen verlies - dus met ruilen is iedereen het beste af en zijn de problemen ook beste opgelost toch?
Er 10,- voor terugbetalen is niet reeel gezien de voordeelbundelprijs destijds. Echter retour sturen en er 2.50 voor terug krijgen betekent dat er nogal wat geld bij moet om een vergelijkbare nieuwe pad te kunnen kopen...de kompressorpads kosten 13,99 p.st excl verzendkosten (en beperkt voorradig).

Misschien ben ik de enige, maar ik voel me eigenlijk helemaal niet zo prettig met de geboden oplossing. Ik heb begin 2013 het probleem aangekaart bij Carclean. In de tussentijd heb ik de pads niet of nauwelijks kunnen gebruiken. De pads zijn immers niet goed. Nu na ruim 8 maanden is de oplossing dat ik voor 12 pads die een waarde vertegenwoordigen van 131,88 slechts 30 euro terug krijg. Het klopt dat ik deze 131,88 niet volledig betaald heb, dus het volledige bedrag teruggeven lijkt me inderdaad niet reëel.

Volgens mij zou de insteek van de terugroep actie moeten zijn dat men een oplossing aangeboden krijgt die vergelijkbaar is met wat men in de eerste instantie geboden is. Volgens mij zijn er meerdere oplossingen te bedenken die hier aan voldoen:
- Iedereen die door wil werken kan de pads direct omruilen met een alternatief product (gedefinieerd door Carclean, vergelijkbaar met de recessed pads, Monello Kompressor of Monello Professional).
- Carclean is (al een behoorlijke tijd) bezig met het ontwikkelen van een vervanger van deze pads. Iedereen die kan wachten levert de pads in en krijgt een tegoedbon voor de nieuwe pads en krijgen voorrang bij het bestellen zodra deze beschikbaar zijn.

Uitgangspunt moet volgens mij zijn dat men zonder bij te betalen een vervangende oplossing geboden krijgt. En deze zie ik nu niet. Ik daag jullie dus uit om nog een keer naar het proces te kijken :)

Volgens mij was het spreekwoord "Voor een dubbeltje op de eerste rij/rang (willen) zitten"
En niet met

Naar mijn mening is de geboden oplossing meer dan genereus zeker in combinatie met de geboden kortingscode
Dat een kompressor duurder is, is waar. dat is dan ook een andere soort.

@Kaandorp, je bent niet de enige.

@Redcat, van dubbeltje vind ik niet terecht, je koopt iets wat niet goed blijkt of dat nu via een aanbieding is of niet. Iedereen heeft aangegeven dat ze niet de volle pond verwachten.

De aangeboden oplossing vind ik zeker niet genereus, vandaar dat ik ze maar hou.

Als verkopende partij heb je nu eenmaal risico's in het ondernemen, nu wordt het probleem (verlies) bij de klant gelegd.

Als je je geld terug krijgt is dat het volle pond
En dan heb je vervolgens ook geen verlies
Emoties behoor je in dit soort gevallen niet uitbetaald te krijgen

RedCat;337865 zei:
Als je je geld terug krijgt is dat het volle pond
En dan heb je vervolgens ook geen verlies
Emoties behoor je in dit soort gevallen niet uitbetaald te krijgen

Get a life.

Ik wil ook helemaal niks uitbetaald krijgen. Ik wil gewoon een deugdelijk product. Het alternatief hoeft niet perse de kompressor te zijn. Ik heb hierboven ook andere opties gegeven. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is een overbodige opmerking. Je wil niet weten wat ik allemaal aan deze hobby heb uitgegeven. Wel vind ik het belangrijk om een eerlijke afhandeling te krijgen. De samenstelling maakt niet uit. Ik koop een pakket met daarin een aantal onderdelen. Als sommige van deze onderdelen niet deugdelijk blijken te zijn dan verwacht ik dat deze netjes vervangen worden door een alternatief. Dat heeft niks te maken met het uitbetalen van emoties.

Als ik jou een auto verkoop met als actie een navigatiesysteem van 3000 euro er gratis bij en er komt een terugroepactie voor dit systeem omdat het niet goed functioneert dan zal de fabrikant deze waarschijnlijk retour nemen en vervangen door een nieuwe of (indien niet nieuw beschikbaar) vergelijkbaar model. Ze zeggen dan niet: "Oh meneer vervelend, maar hij was gratis Dus we geven u 100 euro. Dan kunt u zelf een nieuwe kopen"

Status
Niet open voor verdere reacties.