• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiesta van nooit gewaxt naar...

Nou snap ik waarom de vorige eigenaar hem niet even gewassen had voor de verkoop. Wat een krassen zeg!! Nette detail!! Hiermee kan je weer voor de dag komen.:-)^

De vorige eigenaar moest dit hebben geweten lijkt me. Maar complimenten zeg, ziet er weer super uit, zeker credit van je werk :-)^

@DennisD :Eigenaar was een Japanse dame die getrouwd is met een Australiër de hier op assignment is voor zijn werk...
Ik had echt niet de indruk dat deze dame zich van kwaad bewust was:no
Die mensen hebben gewoon andere normen.
Hij moest alleen technisch in orde zijn(veiligheid wordt nu eenmaal hoog in het vaandel gedragen bij de opdrachtgever)en er werden onderhoudsopdrachten getoond die redelijk ver gingen zoals een groot onderhoud om het jaar terwijl ze op een jaar maar 4000km gereden had.

De Fiesta mag wel heel blij zijn met zijn/haar nieuwe eigenaar.
Wordt de wagen zomaar gelijk verwend zoals het hoort:love

Mooie resultaten, vooral op het dak!

Bedankt Pastra-v6
Alleen ben ik nog niet 100% tevreden en ik weet dat dit gewoon op een spuitbeurt van het dak gaat eindigen:-"
Dak en motorkap gaan deze zomer bij de spuiter een nieuw laagje krijgen en dan is hij bijna "zo goed als nieuw".
Daar straks bij de dealer binnen gesprongen voor nog enkele prullen en daar zag ik in de showroom nieuwe auto's klaar staan voor hun nieuwe baasje.
Alleen wordt ik daar een beetje ongemakkelijk(een afwijking:roll )als ik zie hoeveel swirls er al op die nieuwe lak staat.....

Ja wadde !
Knap gedaan Ronny, ook echt een aparte kleur. :-)^

Het verschil is bijna even groot als die 'roze' van Wim.