• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

De upgrade ziet er goed uit!

Is het misschien mogelijk om het icoontje van dat een gebruiker online is groen te maken ipv rood
( https://forum.Carclean.com/Themes/Carclean/icon_useronline.png )
 
Krijg nu te zien dat elk bericht/onderwerp hier op het forum ongelezen is voor me?Terwijl ik gisteravond nog online was.Zelfs berichten van jaren terug....:weetniet
 
Wat RST smurf ervaart, heb ik hier ook. Elke keer als de internetgeschiedenis gewist is, is alles als ongelezen aangemerkt.
 
Bij mij is de laatste keer dat ik m`n internetgeschiedenis hebt gewist vrijdag geweest.Had toen nergens last van.En vandaag opeens wel...
 
RST-Smurf;300062 zei:
Krijg nu te zien dat elk bericht/onderwerp hier op het forum ongelezen is voor me?Terwijl ik gisteravond nog online was.Zelfs berichten van jaren terug....:weetniet

Hier hetzelfde.
 
Vraagje aan het CC team,.kan er niet een duidelijkere pagina gemaakt worden met actief lopende topics?
 
Nergens last van ( https://forum.Carclean.com/account/personal-details ( als zijnde snelkoppeling gemaakt na de upgrade ( wie weet helpt dit iets ))
 
Hier ook nergens last van?
Op de hoofdpagina vind je onderaan de actieve topics en bij Laatste berichten alles wat je nog niet gezien hebt. Wat is er onduidelijk aan dan?
 
wat ik ook een beetje onhandig vindt is de tijd indicatie:

Een voorbeeld bij een oud topic. Dan staat er: plm een jaar geleden.... tja hoeveel tijd zat er tussen de reactie's : een dag, een week, een maand?
 
ik heb sinds de upgrade nog niet via PC/laptop op het forum gekeken, tot nu.....
Nu geeft ie berichten van meer dan een jaar geleden aan als laatst gelezen...?! :weetniet

@ jjonkie: hier nergens last van... Alleen filmpjes geeft ie soms als 'wit vlak' weer...
 
Ik zag gister ineens Wit rusland voor bij komen. Ik dacht nu wie heeft hier als nickname nou wit rusland....

Even later was het weg... Ik dacht dat ik gek aan het worden was....

Maar nee, zojuist zag ik het weer: Screenshots gemaakt...

witrusland.jpg


Na het verversen: (f5)

witruslandweg.jpg
 
jjonkie;300090 zei:
Ik zag gister ineens Wit rusland voor bij komen. Ik dacht nu wie heeft hier als nickname nou wit rusland....
*knip*
Na het verversen: (f5)
*knip*
Tim;300094 zei:
Dat is een omschrijving die je aan het topic kunt geven, dus een soort sub-onderwerp. Is later verwijderd.

Nee, het is een bugje in de vertaalmodule. In de Engelse versie staat er 'by' (door) en dat is ook de land-afkorting van Wit-Rusland (Belarus -> BY). Dus je werd niet gek :p