• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Dodo Juice Detail -> I love it!!

NHke

Detailing chief
11 jan 2009
707
100
Vandaag een full Dodo Juice detail gedaan. Zijn echt fantastiche producten.

Stappenplan :

- Auto afgespoeld met een straal water recht uit de tuinslang (vuil afvoeren)
- Auto en velgn gewassen met 2 emmer-systeem, in de ene Dodo Juice Born to be mild shampoo en de andere gewoon spoelwater
- Daarna de auto geclayd met een meguiars claybar van 100gr en Dodo Juice Born Slippy
- Auto terug gewassen met Dodo Juice Born to be mild shampoo.
- Auto afgedroogd met Carrand droogdoek
- Auto behandeld met de DAP500 + Zwarte Lake Country pad + Dodo Juice Lime Prime Lite
- Auto afgeveegd met Poorboys Microvezel doek
- Daarna de auto gewaxt met Dodo Juice Blue velvet en terug afgenomen met andere Poorboys Microvezel doek
- Banden in meguairs bandendressing gezet.

Foto's..

15etoph.jpg


fp5sex.jpg


6gv98j.jpg


2ppws9i.jpg


330uv5f.jpg


n4ebm1.jpg


qy7blw.jpg


14xdn28.jpg


149d2sy.jpg


67vcsh.jpg


6xugde.jpg


2agn8g2.jpg
 
Echt strak resultaat, mooi spul he Born Slippy! Wat vond je van de lak na de lime prime?.. Ik vond het echt abnormaal gladjes!

Wetlook + zon... en zwart :-b .. nice!
 
SkyBuMp zei:
Echt strak resultaat, mooi spul he Born Slippy! Wat vond je van de lak na de lime prime?.. Ik vond het echt abnormaal gladjes!

Wetlook + zon... en zwart :-b .. nice!

Born slippy is inderdaad super, zeer zuinig in gebruik. als je ziet wat er nog in het flesje is na 1 volledige wagen. Moet wel zeggen dat er bijna totaal niets van vervuiling op de klei zat.. Goed onderhouden dus, heb hem nu 4 maanden :D

Lime prime is ook wel een tof product, ook heel erg zuinig en de lak knapt er ook mooi van op..

:party:
 
ziet er gelikt uit man, goed spul dat DoDo, ik ben inmiddels ook overtuigd van DoDo en heb het ook in mijn collectie zitten.
over de blue velvet goede dingen gehoord van dibbuz, dus bij het lezen van dit zit het hierbij in de volgende bestelling.

Grtz DoDo....
 
Hey man weer een hele dikke kleur zo diepe glans ja daar hou ik van!!!
Ben zelf ook helemaal weg van de DODO Sap heerlijk spul zelf doe ik nog een extra wax erover heen dus alle stappen die je gedaan heb helemaal goed maar alleen nog een Purple Haze erover dan is die UBER!!!!

Nu lekker trots rond touren goed bezig!!!!
 
Gisteren de GP nog eens gewassen met ne Chemical Guys GlossWorkz shampoo en nagegaan met de Dodo Juice Red Mist spray..
Wielen zijn schoongemaakt met Meguiars WheelBrighter en met warm water + een scheut Meguiars Gold Class..
Banden staan in de Wolfgang Tire Gel..

jimbu0.jpg
 
Ikzelf doe het bij onze auto's ook niet, kenteken weghalen.
Auto's van anderen altijd wel.
Maar goed, wat moet ermee gebeuren.

Erg strakke Fiat, ziet er prachtig uit!

Greetz Martijn.
 
In post #11 van dit topic lees ik:
QUOTE
Gisteren de GP nog eens gewassen met ne Chemical Guys GlossWorkz shampoo en nagegaan met de Dodo Juice Red Mist spray..
Wielen zijn schoongemaakt met Meguiar's WheelBrighter en met warm water + een scheut Meguiar's Gold Class..
Banden staan in de Wolfgang Tire Gel..
UNQUOTE

Bescherm je die zo mooi schoon gemaakte velgen dan niet met een mooie wheelwax?
Lijkt me best bewerkelijk om jouw velgen goed schoon te maken. Zou derhalve zeker eens wat tijd en geld investeren in een wheelwax, want dan houd jij je wielen nog mooier.