• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy 2011 flessen en sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
AudiA3 zei:
Zou iemand mij even kunnen / willen helpen en de hoogte op willen meten van de 500ml fles incl. spayer? Past net wel of net niet op de plank die ik voor ogen heb.. (hoop natuurlijk net wel...)

Alvast bedankt!
30 ~ 35cm...
 
Er zijn mensen die dezelfde flessen / sprayers in huis hebben van een eerdere groupbuy.
 
ik heb wel interesse in 2x 250ml sprayers, ik zie deze groupbuy weer net te laat dus als iemand ze over heeft laat het even weten!
 
Update!

De flessen zijn binnen deze ga ik vanaf morgen verzenden met dhl voor de mensen die willen afhalen kan dit dinsdagavond. je krijgt een mailtje met het adres.

Pff wat een werk om alles in te pakken maar gelukkig heb ik een lief vrouwtje die via haar werk alle dozen heeft kunnen regelen.

Vond het leuk om het te organiseren en alles is ook lekker vlot verlopen bedankt iedereen en als dank heb ik nog iets kleins toegevoegd aan de bestelling die voor iedereen wel van pas komt.
 
Jij bent bedankt Michael. Heb je trouwens iets van AudiStefan gehoord? Ik wou hem eventueel wel 2x 250ml verkopen maar dan moet hij jou natuurlijk wel verzendkosten betalen.
 
BMWim zei:
Jij bent bedankt Michael. Heb je trouwens iets van AudiStefan gehoord? Ik wou hem eventueel wel 2x 250ml verkopen maar dan moet hij jou natuurlijk wel verzendkosten betalen.


nee heb geen mail of pm ontvangen.

Mocht ik iets horen dan moet je zelf even de verzending regelen jouw bestelling zit namelijk al helemaal ingepakt.
 
Ok. Waarschijnlijk heeft hij ervan af gezien owv verzendkosten. Ik hoor het wel van Danielle als het aankomt.
 
michael83 zei:
nee heb geen mail of pm ontvangen.

Mocht ik iets horen dan moet je zelf even de verzending regelen jouw bestelling zit namelijk al helemaal ingepakt.

Dan kan ik het pakket deze week verwachten, Wim.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.