• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

klopt het dat de "oude"uit de webshop weg is??

Dan zal het niet lang meer duren dat de nieuwe komt.

Ben benieuwd naar een datum, kan bijna niet wachten :)_[]
 
Ik heb ook wel behoefte aan een Extractor. Als we inderdaad naar de € 135 of minder gaan, wil ik er wel een komen ophalen bij CC.
 
Goedzo Den! Neem hem nou ook maar, toppie, kunnen we samen klooien... :grinning:

Kan misschien iemand al wat meer duidelijkheid geven over enige leveringdata en accesoires (daar zijn al tal van vragen over gesteld, maar nog niet beantwoord...)
 
Het probleem is als volgt, de fabriek zit met een zomersluiting en daardoor kan het langer duren. Hou er rekening mee dat het vanaf nu nog 8 weken zal duren.

Omdat we financieel niet zoveel machines voor kunnen schieten, zal elke deelnemer straks 35% van deze machine aan moeten betalen. Ik probeer deze week een artikel aan te maken waarmee je die aanbetaling kan doen.
 
Geen probleem. Zodra hij online staat doe ik de aanbetaling. :)

Is er al wel meer bekend over de accessoires die erbij zitten?
 
Dat is een goed idee Tim! Weet je al tot hoe lang de aanbetaling geldig is? Ik ga morgen 2,5 week op vakantie en wil natuurlijk wel van dit buitenkansje gebruik maken en alvast voorschieten.
 
De 35%, das prima, maar je mag echt wel even wat meer info geven.
Welke accessoires zitten erbij, levering, garantie ed.
 
Garantie en service ben ik bij CC niet zo bang voor, ik (en ik denk met mij velen) wil alleen weten of er ook een kleine zuigmond bijzit.
 
Aanbetalen : geen probleem mits bekend word wat het paketje straks allemaal bevat.
Accesoires : ?
Prijs : zou ook fijn zijn om te weten wat de uiteindelijk prijs word !
 
Ben een zuinige Nederlander en heb alle verrouwen in de woorden van Tim in de opening van dit topic op 9 juni:

"Hoewel er qua planning weinig over te vertellen valt (het kan wel nog wat weken / maanden duren). Kan ik wel zeggen dat als het lukt, de machine voordeliger aangeboden kan gaan worden dan nu in de webshop en dat de groupbuyprijs naar alle waarschijnlijkheid (ruim) onder de € 135,- kan gaan eindigen. Vanwege het flinke volume, moet de groupbuy wel uitkomen op meer dan 100 machines en met de juiste exposure hieraan (dus niet alleen op het forum), moet dat denk ik wel lukken."

Komt dus allemaal goed!!
Tot slot....het ergens naar verlangen is vaak spannender dan het hebben......
 
Uiteraard is er het volle vertrouwen anders zouden we denk ik niet zoveel op dit forum zijn en zouden we niet bij CC bestellen.

Het is daarnaast ook heel fijn om te weten wat je straks krijgt in het paketje :rules