• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Ik wacht ook nog even met aanbetalen, ben benieuwd wat er bij zit (of wat er niet bij zit:-"

Kan er ook een prijzenlijst komen welke accessoires wat kosten
 
Ik zal zo de aanbetaling ook even doen. Maar ik zou hem graag wel laten bezorgen, moet ik dat alvast extra overmaken, of gebeurd dat pas na de daadwerkelijke levering?
 
Als je hem wilt laten bezorgen, dan komt er een verzendtoeslag van € 5,- bij. Tegen de tijd dat ze er zijn, zetten wij de order om en kan je het restant aan ons overmaken. Instructies volgen tzt.

Zojuist van de fabriek vernomen dat in week 40 de zending bij ons geleverd zal worden. Dus vanaf heden een week of 6. Dus dat valt helemaal niet tegen. :party:
 
Tim zei:
De aanbetalingsperiode is 1 week vanaf heden. Dan kijken we hoeveel deelnemers er zijn. Zijn er minder deelnemers, geen probleem. We hebben een goede overeenkomst met de fabriek.
Houden jullie er nog wel rekening mee dat er nog weleens wat geinteresseerden op vakantie zijn in deze week?
 
Zojuist een detailtekening van de fabriek ontvangen. Alles zit erbij, dus met dezelfde toebehoren als het oude model. :ja

Extractor.gif
 
Ik hoopte pas te hoeven bestellen wanneer het spaarloon gestort is...

Wat is eigenlijk de "niet groupbuy" prijs?
 
Besteld en betaling onderweg!
Nu nog beslissen of ik hem ga ophalen of laat verzenden.
Jullie zitten vlak bij, maar verzenden zal goedkoper zijn dan ophalen vrees ik......:grinning:
Als ik bij jullie ben kost het me altijd meer :D