• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Mag ik je hiervoor een handige oplossing aanleveren Tim? Als het je niet bevalt delete je deze post maar.

Je maakt in je shop een nieuw product aan met het te betalen verschil (zo uit het hoofd 95 euro?). Omdat jullie toch de kopers moeten benaderen om op één of andere manier het restant te betalen, kun je dan aan diezelfde order nog nieuwe producten toevoegen. Dit zijn normale orders, waarbij het voor jullie alleen maar upselling is. Een extra kannetje APC+ is nooit verkeerd.

Lijkt me toch alleen maar praktisch? Anders creëer je alleen maar een situatie die meer tijd & geld kost (dubbele orderverwerking, dubbele administratie, dubbele verzendkosten).

Just my 2 cents! :p

(en nee, ik wil niet de wiseguy uithangen :p ik wil gewoon zo snel mogelijk knoeien met dat ding :D )
 
dubbele verzendkosten heb je sowieso, de extractor is altijd een aparte zendig.
 
Ik twijfel of ik ga halen of laat bezorgen,
halen: het is best wel een stuk rijden
bezorgen: TNT is niet altijd even zachtzinnig

keuzes, keuzes,keuzes
 
Tim zei:
....groupbuyprijs van € 145,- en op basis van ophalen. Verzenden kan ook, maar met een toeslag van € 5,- op de normale verzendkosten.
De reguliere verzendkosten staan (dacht ik) in een ander topic. Kan ze op de site ook niet vinden. Bril vies? Of :zzz:
 
Nee hoor, geen vieze bril :)

Maar aangezien het een groot/zwaar pakket is, en meer dan 60 euro kost, zou normaal gesproken geen verzendkosten gerekend worden ;) (Dus slechts 5 euro in totaal als je zo redeneert)

Zo raar vind ik mijn vraag dus niet hoor!