• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Tim je hebt er toevallig geen meer staan op overschot zeker voor 145 euro, ik kom er zelf wel om of fucusio en corsawim brengen hem wel mee :grinning:
Ik had dit topic uit het oog verloren en kan toch wel enen gebruiken om mijn vrouw te overtreffen in het kuisen :)^
 
Vanaf waneer kunnen we ze afhalen het weer geeft nu nog even toestemming om hem daadwerkelijk te gebruiken buiten:rules
 
Heb er best naar uitgekeken en kan niet wachten ermee te gaan werken. Het is m'n eerste serieuze aankoop op detailing-gebied en tevens de eerste aankoop bij carclean (en hopelijk niet de laatste... valt genoeg te poetsen aan de auto in een nieuwbouwwijk 8-o
 
Ben het helemaal met je eens Pepijn en bij ons ook nog eens in combinatie met een hond die graag in het water c.q. modder ligt :-&
 
Hij staat inmiddels online, en we zijn nu aan het bekijken hoe we de restbetalingen uit gaan voeren. Ophalen kan tijdens kantooruren uiteraard nu al.
 
Tim zei:
Hij staat inmiddels online, en we zijn nu aan het bekijken hoe we de restbetalingen uit gaan voeren. Ophalen kan tijdens kantooruren uiteraard nu al.

Ik kom hem zelf halen, en dat wordt in de loop van de volgende week. Het is herfsvakantie dus dan kan ik wel even langskomen. Is er nog kans dat ergens volgende week die APC+ van Meguiars weer op voorraad is. Dat is toch wel het product dat ik hierbij wil aanschaffen.

Groeten GdV42
 
Hoi Tim,

De webpagina waar de extractor op staat in de shop kan volgens mijn webbrowser niet gevonden worden.

Groeten,
Erik
 
Tatatata !!!!!!!!!!
Vanmiddag opgehaald en ziet er allemaal fantastisch uit.
Gelijk aan de slag..... met het bankstel.....:(

Maar morgen ben ik aan de beurt...:party:

Thanks CC, mooie deal, ben d'r heel blij mee.
 
Dennis Blomaard zei:
Nee hoor, geen vieze bril :)

Maar aangezien het een groot/zwaar pakket is, en meer dan 60 euro kost, zou normaal gesproken geen verzendkosten gerekend worden ;) (Dus slechts 5 euro in totaal als je zo redeneert)

Zo raar vind ik mijn vraag dus niet hoor!

Hoi Dennis,

Zeker geen rare vraag, maar die vlieger gaat niet helemaal eenduidig op: De normale verzendkosten voor bijv. België zijn altijd (dus ook bij hoger orderbedrag) minimaal € 6,50. En dan heb je nog extra keuzes zoals verzekerd versturen (+ € 1,50) etc. Vandaar dat je niet kunt zeggen dat het totaal 5 euro gaat kosten, dat ligt eraan waar je woont en of je het wilt verzekeren. Voor een verzekerd pakket naar België betaal je dus bij deze Extractor € 6,50 + € 5,- + € 1,50 = € 13,00. Ter info! :cool:
 
Hoera! Ik heb hem zojuist ontvangen. Even uitgepakt en snel een mooie foto gemaakt van deze allround stofzuiger/ waterzuiger/extractor. Een echte krachtpatser :party:

DSC09722.JPG