• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Dank, heb meteen de resterende 100 euro overgemaakt!

EDIT: lol, heb ook geen klantnummer vermeld (Arjan Schepers)
 
Alleen ordernummer is ook goed maar hoe meer gegevens hoe makkelijker het is mocht er in het ordernummer een foutje zitten.
 
We krijgen aanvragen van verschillende mensen die nog mee willen doen met de groupbuy in de hoop dat iemand afvalt.

Die mensen moeten we teleurstellen, alle 100 machines zijn verkocht (en aanbetaald).
 
Top ze zijn binnen.

Maandag vrij dus kom wel even langs om op te halen en restbedrag te voldoen.

Ook zelf geen Mail/PM gehad maar komt wel goed denk ik.

Tot Maandag!! :-"
 
Ondanks de goede argumenten van sommigen dat de mensen van CC het enorm druk hebben met de verzending etc van de extractors....

Heb ik ook maar alvast betaald.....:-b
Nog eventjes wachten
 
ik wacht gerust even af. Ik heb dit weekend helaas geen tijd, dus van mij mag het nog wel een weekje duren of zo.

GEEN STRESS! ;)
 
Doet CC voor je....
Inloggen op de webshop, rechts in je persoonlijke menu kun je de oude facturen terugvinden (symbool van een beschreven velletje papier)
Heb er net m'n order uitgeprint voor het afhalen. :party:
 
Voor het ophalen:

Het kan vandaag (vrijdag 15 oktober) tot 18.30u
Het kan morgen (zaterdag 16 oktober) tussen 10.00u en 12.00u
Het kan maandagavond (18 oktober) tot 20.00u

De keuze is aan u. :D
 
Zojuist ook een mail naar alle deelnemers verstuurd.

Let op!

Onderstaande is exclusief verzekerde verzending, wil je je zending verzekeren, dan komt er € 1,50 bij.


Beste deelnemers van de groupbuy,

Een aantal mensen heeft de extractor al opgehaald, een paar zijn er inmiddels al verzonden, maar door velen werd gewacht op extra ophaalmogelijkheden. Die zijn nu ingepland.

Let op, ik mail dit naar iedereen, dus het kan zijn dat je je extractor al hebt, of dat je het al anders hebt geregeld. Geen stress dat je dus toch gemaild wordt. ?


Informatie voor ophalen

Heb je je extractor nog niet opgehaald, dan kan je overwegen om gebruik te maken van onze extra openingsuren:

Het kan vandaag (vrijdag 15 oktober) tot 18.30u
Het kan morgen (zaterdag 16 oktober) tussen 10.00u en 12.00u
Het kan maandagavond (18 oktober) tot 20.00u

Zie je tijdens deze tijden een lege showroom, even aanbellen, we zijn er echt. ?

Natuurlijk kan je je extractor ook tijdens de normale tijden ophalen, dit kan van maandag t/m vrijdag van 10.00u tot 12.30u en van 13.00u tot 17.00u.

Je kunt bij ophalen contant of met PIN het restant voldoen. Ook is het mogelijk om andere producten aan te schaffen. Let er wel op dat er wellicht niet de tijd zal zijn voor het geven van uitgebreid advies of demo’s.


Informatie voor verzending

Wil je je extractor laten versturen, dat kan ook. Laat het ons dan per ommegaande weten, dan zetten we het voor je om. De verzendkosten voor Nederland bedragen € 5,- en voor België € 11,50. We kunnen de extractor niet combineren met andere bestellingen of andere producten. Wil je andere producten bestellen, dan moet dat in een aparte order.

Voor Nederland dus : € 145,- + € 5,- = €150,- totaal
Voor Belgie dus : € 145,- + 11,50 = € 156,40 totaal

De meeste deelnemers hebben € 50,- aanbetaald, die kan je dus van het totaal aftrekken en het saldo kan je overmaken op onze ABN-AMRO rekening 46.81.67.463 tnv Quality Stores Online B.V. ovv je ordernummer. Er zijn ook deelnemers die € 50,- + wat verzendkosten hebben betaald, trek dan de € 50,- + die reeds betaalde verzendkosten van het totale bedrag af en maak dat aan ons over.

Vragen? Stel ze gerust!

Groeten,
Carclean.com

Namens het hele team

Tim
 
Ik heb de mail :)^

en de extractor ondertussen ook :-"
Ik moest 500 km inrijden met mijn nieuwe remblokken, de helft zit er dus al op :grinning: (even Heerhugowaard CC-HQ vv)
 
Tim zei:
We krijgen aanvragen van verschillende mensen die nog mee willen doen met de groupbuy in de hoop dat iemand afvalt.

Die mensen moeten we teleurstellen, alle 100 machines zijn verkocht (en aanbetaald).

Da's mooi voor CC.
Mocht er nou toch iemand zijn die spijt heeft, kan die persoon het rechtstreeks aan mij laten weten :-"
Dan neem ik hem graag over.....