• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Handpomp foam gun

Soms wil de Gloria Foammaster FM10 geen druk meer opbouwen. Zie bijvoorbeeld de vraag van Jeffrey Rallye

Ikzelf heb dit probleem ook gehad en ik heb dit al volgt opgelost:
1. Haal het pompgedeelte los van het reservoir
DSCF5677.JPG


2. De opvoerbuis is los te halen van de kop. Pak hiervoor de buis stevig beet en draai deze los van de kop, Zoals gebruikelijk is linksom draaien, losdraaien.
DSCF5678.JPG

De ring rechts op de foto is het elastiekje wat de aanzuigslang tegen de opvoerbuis aanhoudt.

3. Als de ring op deze foto, niet goed zit (of zoals bij mij het geval was gescheurd is) dan is de afdichting niet goed en zal de FM 10 geen druk opbouwen.
Ik heb wat zuurvrije vaseline aan de ringen gedaan, dit vergemakkelijkt een volgende keer het loshalen.
De ring heeft bestelnummer 610 270 en wordt door Gloria "Zuigerring Viton" genoemd
DSCF5679.JPG


4. De ring bovenaan de opvoerbuis heb ik ooit een likje vaseline gegeven.
DSCF5681.JPG


Een volledige revisieset met ringetjes heeft bestelnummer: 728 366
 
Hij kan nog verder uit elkaar hoor Jeroen. Het zijn welgeteld 28 losse onderdelen (en dan tel ik de vier viltjes als 1 onderdeel)
 
MazdaDave;308465 zei:
Ik heb hem ook via Amazon binnen en zonder de tuitjes. Groupsbuy net gemist helaas. Zal maar eens een pm sturen...

Same here, zonder tuutjes.... ik heb nicknameless ook een PM gestuurd
 
daar heb ik dus ook al gekeken, alleen kan er niet bestellen, want of je hebt een duitse rekening nodig of een creditcard (en heb beide niet)
misschien ooit maar op een andere manier bestellen (vind het wel raar dat amazon geen paypal accepteerd)
 
Misschien dat een collega, buurman of vrouw, vriend(in) hierin iets kan betekenen voor je.
 
ik kan ook niet bestellen bij amazon , dinsdag gaat me vriendin naar aken voor te winkelen ik heb ze meteen naar bauhaus gestuurd deze zouden het gloria assortiment hebben , dus hopelijk komt ze met een fm10 thuis :D
 
Mijn FM10 is eergisteren aangekomen, jammer genoeg nog met de 4 viltjes. Ik vermoed dat ze in Duitsland hun stock nog aan het verpatsen zijn van oude FM10's...
 
@Dopestuff/Bert, Ik heb voor die ellende laatst een Creditcard geregeld.
Bij de ING heb ik mijn betaalrekening en daar heb ik een studentencreditcard waar je max 1000 euro mee kan opnemen.
Kost 12,50 per jaar:) Hij ligt altijd thuis op m'n bureau voor dit soort dingen en voor de apple/play store.
 
Je kan ook ergens een zichtrekening openen en daar een creditcard bijnemen.
Als je die rekening enkel gebruikt voor dit soort zaken (betalingen met creditcard) kan je altijd even een overschrijving doen nadat je betaald hebt met de creditcard.
Kan je nooit meer uitgeven dan wat er op die rekening staat.

Bij Argenta is dat trouwens helemaal gratis (zichtrekening en MasterCard).
 
Hallo,
Ik heb even een vraagje wat betreft het foamen van mijn auto met een handpomp.
Ik heb op youtube ook filmpjes gezien waarbij ze deze handpomp gebruiken voor het foamen:

http://www.ebay.co.uk/itm/Marolex-Master-/120783468221

nu is mijn vraag kan ik deze gebruiken voor het foamen ben hier namelijk nieuw in,en heb geen ervaring met het foamen.

alvast dank gr ruud
 
Neen! dat kan met die niet. "They are designed for protection and nurturing treatmens on plants in home and garden."

Tis een gewone plantenspuit.
 
Gloria FM10 komt tenminste echt foam uit en niet water met zeep ;)


Bestel hem via amazon.de, daar kostte hij mij +/- €26 incl verzenden.