• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Handpomp foam gun

Wat is nu het beste ? Met dodo juice btbm ?
Of super snowfoam ?
En dan geld overhouden voor tax x of iron x
 
5ML BTBM en lauw water erin... gaat perfecto. Is geen scheerschuim maar prima schuim zodat het vuil los kan weken en afdruipt.
 
Zo bestelling binnen.

En idd. Ik had ook al de zwart blauw en rode filters erbij. Meteen die van me pa aan me moeder gedemonstreerd met schoonmaak middel. En verteld dat t ideaal is voor badkamer. :p dus die is die kwijt :p
 
Ik kan aan een Gardena drukspuit komen, is dat iets om mee te foamen?

http://www.gardena.com/nl/tuingereedschappen/druk-en-plantenspuiten/gardena-drukspuit-5-liter/
 
Omdat de foam (mede) ontstaat door een combinatie van toevoer van lucht en de speciale viltjes die voor in de kop van de Gloria zitten en niet in die Gardena.
 
jitzzzze;307863 zei:
Ik kan aan een Gardena drukspuit komen, is dat iets om mee te foamen?

http://www.gardena.com/nl/tuingereedschappen/druk-en-plantenspuiten/gardena-drukspuit-5-liter/

Neem even de moeite om dit topic vanaf het begin door te lezen, dan hoeven we niet alles te herhalen.
 
BlackPassat;307870 zei:
Neem even de moeite om dit topic vanaf het begin door te lezen, dan hoeven we niet alles te herhalen.

Sommige mensen hebben wel eens wat meer te doen dan een compleet topic door te lezen. :|

Maar goed, de antwoorden zijn duidelijk waarvoor dank :)^
 
Ik heb hem zojuist bij Amazon besteld.

Artikel: EUR 21,75
Verpackung & Versand: EUR 7,00
------
Gesamtbetrag: EUR 28,75 :)^
 
jitzzzze;307874 zei:
Sommige mensen hebben wel eens wat meer te doen dan een compleet topic door te lezen. :|

Maar goed, de antwoorden zijn duidelijk waarvoor dank :)^

Ik vind het nogal een miskenning van de forumleden die de moeite hebben genomen om het topic met nuttige info te vullen, om dan maar te verwachten dat een antwoord speciaal voor jou nog weleens herhaald zal worden.
Maar goed ik zal je niet langer ophouden want jij heb je tijd blijkbaar hard nodig (dat je nog tijd hebt voor een tijdrovende hobby als detailen)

pissed mode off
 
Johan,

530920-relax.gif



;)
 
BlackPassat;307877 zei:
Ik vind het nogal een miskenning van de forumleden die de moeite hebben genomen om het topic met nuttige info te vullen, om dan maar te verwachten dat een antwoord speciaal voor jou nog weleens herhaald zal worden.
Maar goed ik zal je niet langer ophouden want jij heb je tijd blijkbaar hard nodig (dat je nog tijd hebt voor een tijdrovende hobby als detailen)

pissed mode off
Het is maar net hoe je het uitlegt. Ik stel een eenvoudige vraag en een verwijzing naar het antwoord is natuurlijk ook het antwoord wat ik zoek.
Ik verwacht dan ook zeker niet dat alles speciaal voor mij herhaalt word, maar als je het zo voelt; excuus.
 
Hmmm, even toch stiekem stukje vanaf mijn zijde:
ik begrijp BlackPassat helemaal, het is mij de laatste tijd wel vaker opgevallen dat men een topic opent of de moeite niet wilt nemen om de 1e x-aantal pagina's ervoor te lezen.
Ik krijg dan ook het gevoel dat het allemaal als hapklare brokken aangeleverd dient te worden, en er geen tijd/moeite in word gestoken door de vraagsteller zelf:
men wilt klaarblijkelijk wel het kersje van de taart maar niet meehelpen om de simpele kruimelbodem in elkaar te flansen.
 
3 dagen geleden besteld in Duitsland, vandaag al in huis:party:

Alleen helaas geen extra viltjes, alleen de standaard gele die er al in zaten.
Waar kan ik die extra viltjes kopen?
 
Dan hebben ze je blijkbaar een oud model verkocht. De nieuwe modellen zitten van de gekleurde filtertjes bij. Misschien kan Nicknameless ze je nog naleveren?
 
Zou kunnen dat hij nog op de plank stond. Heb hem via Amazon.de.
Buiten die tuitjes is er geen verschil, en met wat BTBM schuimt hij lekker hoor:)^

Het lijkt me sterk dat alleen Nicknameless ze kan bestellen? Maar als dat zo is, dan hoor ik het graag of het nog mogelijk is.