OW GEKKENHUIS !!!!
Nou mannen, hetgeen waar ik dus op gehoopt had is nu werkelijkheid
!
Daar waar ik met de SSR serie meerdere hits nodig had met bijvoorbeeld de 2.5 op oranje of soms zelfs de 3 op geel, is de Menzerna Power Finish (de voormalige Intesiv Polish dus
) echt een wereld van verschil!
Had in de motorkap van de VW cabrio nog wat swirls zitten die ik er niet naar tevredenheid uitkreeg.
1 hit met de Power Finish en het was gedaan met die laatste swirls.
Buurman had inmiddels z'n BWM (metalic zwart) flink gewassen, en aangezien ik daar ook al is de motorkap had gebruikt om het 1 en ander te testen wederom de vraag of ik m'n gang kon gaan. Heb het achterscherm uitgekozen omdat dat stuk nog onbehandeld is geweest. Vervolgens een stuk geprobeerd met echt een verbluffend resultaat. 1 hit op oranje met de Power Finish, daarna 1 hit gegeven met de Super Finish (nano) op een witte pad, en voor de volledigheid afgemaakt met de Final Finish op een bauawe Cobra pad.
Ik sta echt versteld van de werking van deze Menzerna serie, en geloof me ik ben niet gauw tevreden.
In alle enthousiasme gelukkig nog net ff wat foto's kunnen schieten, kijk zelf naar het resultaat:
Wat me juist zo verbaasd is de snelheid waarmee het product z'n werking doet. De verwerking is echt heel "smooth", en ik hoef lang niet zo vaak over 1 stuk heen te gaan als met de SSR serie. Ook de finish van de producten zijn niet te vergelijken met de SSR serie. Daar waar ik met de de SSR 2.5 nog wel is last had van wat marring, is de verwerking van de Power Finish echt een uitkomst, dikke pluspunt dus! Ook de Final Finish doet bijzonder goed z'n werk, zoals Dennis en Adrie wel is schreven in hun topics laat de FF echt een super gladde finish achter, retestrak en echt de laatste stap in het polishen.
Ben bang dat ik vanaf nu steeds vaker naar de Menzerna's ga grijpen, juist als ik bezig met de hardere laksoorten waaronder de VAG lakken. Het is niet dat ik de SSR serie nu direct zal afschrijven, integendeel want ik heb me er tot dusver best mee weten te redden, maar alles bij elkaar opgeteld is de Menzerna VOOR MIJ iig op dit moment een zeer verstandige keuze.
Nu alleen nog een grotere fles FF aanschaffen en ik kan weer eventjes vooruit.
Mannen bedankt voor alle tips over de Menzerna, ben blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt!
Greetz,
P@rick