• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Menzerna topic

Ik heb tot nu toe nog alleen de nano finish gebruikt icm een zwarte LC. Lekker product, heerlijke finish. inwerken st4 en uit werken st 5 op de DAP. vind hem op een vag lak beter afwerken dan bv een SSR1.

De intensive polish heb ik binnen kort nodig op een audi carbrio. heb ook nog de power gloss staan,.maar dat is echt een paarden middel schijnt.
 
Heb ik ook gelezen ja, schijnt dus echt zo'n beetje de korrel 80 te zijn onder de Menzerna reeks 8-())
Ben erg benieuwd naar de Menzerna spullen. Jij gebruikt ze uitsluitend roterend of ook al excentrisxch geprobeerd?

EDIT: had erover heen gelezen dat je ze op de DAP hebt gebruikt.
Hmzzz, nu wordt ik helemaal nieuwsgierig. Vind je de Menzerna over het algemeen beter werken dan de SSR serie van Poorboy's?
 
Snitser zei:
Ik heb tot nu toe nog alleen de nano finish gebruikt icm een zwarte LC. Lekker product, heerlijke finish. inwerken st4 en uit werken st 5 op de DAP. vind hem op een vag lak beter afwerken dan bv een SSR1.

De intensive polish heb ik binnen kort nodig op een audi carbrio. heb ook nog de power gloss staan,.maar dat is echt een paarden middel schijnt.

Snitser wat is jouw ervaring met de Poorboys Professional Polish, ik bedoel als de nano finish beter afwerkt dan de SSR1 dan zou je er nog voor kunnen kiezen om de PP te nemen op een witte of licht groene pad?! Zeker met harde lakken waar een fijner product vaak een mooiere finish geeft!? Heb je dat al eens geprobeerd?
 
Heb de prof polish wel staan,.maar eigenlijk nog nooit echt gebruikt. Prof polis is volgens mij een AIO product? Zou je dan dus ook kunnen gebruiken als final finish op bv een licht groene pad....mm iets om te proberen dan.

Menzerna gebruik ik uitsluitend voor vag autos....

Menzerna is prima te gebruiken met de DAP,.zie ook autogeek.net. Wat betreft de power gloss adviseerd men wel een rotary.
 
Snitser zei:
Heb de prof polish wel staan,.maar eigenlijk nog nooit echt gebruikt. Prof polis is volgens mij een AIO product? Zou je dan dus ook kunnen gebruiken als final finish op bv een licht groene pad....mm iets om te proberen dan.

Menzerna gebruik ik uitsluitend voor vag autos....

Menzerna is prima te gebruiken met de DAP,.zie ook autogeek.net. Wat betreft de power gloss adviseerd men wel een rotary.

Ja ik wil dat misschien ook ooit gaan aanschaffen voor mijn A3 en de andere VAG lakken! Ik ga morgen en zaterdag eerst aan de gang met de poorboys lijn op mijn A3! Een verslag zal erna volgen!
 
Jup de shop is aangevuld inderdaad.

Wel wat verwarrende labels voor ons.

De Super Finish is de Nano Polish (106FA)
De Final Finish 1 liter was er helaas niet, volgende keer beter.
De Power Finish is de Intensive Polish.

De kleintjes Final Finish en Nano Polish hebben hetzelfde etiket (staat allebei Final Finish op) maar onderop zie je de juiste product codes.
PO85RD voor Final Finish en PO106FA voor Nano.

https://www.Carclean.com/zoeken?search=menzerna
 
Met die nieuwe machine van je moet het allemaal perfect gaan worden :party:

(Komt trouwens een beest mee in mijn doos)
 
een wookie?
ga vande week ff een sloperd at voor een motorkap of iets dergelijks om eens op los te gaan,als je tijd en zin hebt,be my guest.
 
:D
Alles in de mand gedaan, had Dennis vanmorgen vroeg al gesproken toen ie bezig was met invoeren, erg verwarrend allemaal he :)
Nou echt beter dat het er nu is, ben zeer benieuwd!
 
bartr123 zei:
een wookie?
ga vande week ff een sloperd at voor een motorkap of iets dergelijks om eens op los te gaan,als je tijd en zin hebt,be my guest.
als je begint met je rotary wil ik wel eens komen kijken. Is namelijk ook een volgende stap dat ik wil aanleren.
Menzerna spullen wil ik zeker en vast ook nog uitproberen, maar heb voorlopig nog eerst wat andere spullen die ik wil bestellen, en vind menzerna nogal aan de prijs ...
 
Havanna zei:
:D
Alles in de mand gedaan, had Dennis vanmorgen vroeg al gesproken toen ie bezig was met invoeren, erg verwarrend allemaal he :)
Nou echt beter dat het er nu is, ben zeer benieuwd!
Achteraf bleek het wel te kloppen alleen was het zeer lastig om uit te vogelen wat nou wat was...
 
Ik vermoed dat deze zwaarder is als de 83 ,heb hem nog niet getest ,kan dus mis zijn. Maar ik dacht dat hij wel fijner kan finshen.