Snitser zei:Ik heb tot nu toe nog alleen de nano finish gebruikt icm een zwarte LC. Lekker product, heerlijke finish. inwerken st4 en uit werken st 5 op de DAP. vind hem op een vag lak beter afwerken dan bv een SSR1.
De intensive polish heb ik binnen kort nodig op een audi carbrio. heb ook nog de power gloss staan,.maar dat is echt een paarden middel schijnt.
Snitser zei:Heb de prof polish wel staan,.maar eigenlijk nog nooit echt gebruikt. Prof polis is volgens mij een AIO product? Zou je dan dus ook kunnen gebruiken als final finish op bv een licht groene pad....mm iets om te proberen dan.
Menzerna gebruik ik uitsluitend voor vag autos....
Menzerna is prima te gebruiken met de DAP,.zie ook autogeek.net. Wat betreft de power gloss adviseerd men wel een rotary.
en die van mij ook!B.K. zei:Die van mij zijn besteld en de betaling is onderweg..
als je begint met je rotary wil ik wel eens komen kijken. Is namelijk ook een volgende stap dat ik wil aanleren.bartr123 zei:een wookie?
ga vande week ff een sloperd at voor een motorkap of iets dergelijks om eens op los te gaan,als je tijd en zin hebt,be my guest.
Achteraf bleek het wel te kloppen alleen was het zeer lastig om uit te vogelen wat nou wat was...Havanna zei:
Alles in de mand gedaan, had Dennis vanmorgen vroeg al gesproken toen ie bezig was met invoeren, erg verwarrend allemaal he
Nou echt beter dat het er nu is, ben zeer benieuwd!