• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeroen, Progetti "2010"

Laatst mijn interieur eens opgefrist!

En vandaag mijn Sonniboy schermen gekregen!

49276942.jpg


9f3d7758.jpg


5c36fa43.jpg


4df16295.jpg


75c6668f.jpg


ef007cdc.jpg


45185dc5.jpg


046bef6e.jpg


6e72b5c4.jpg


a209b6c4.jpg


428543cf.jpg


613c8ea8.jpg


Sonniboy voor:

a09805bc.jpg


0629fc6b.jpg


Sonniboy na:

5f64e5c1.jpg


6a2ad405.jpg


742457bb.jpg


Ik ben er nu al heel blij mee! Pasvorm is erg goed, en merk het verschil al!
Ook wordt het interieur er zo lekker donker van :grinning:


Wat vinden jullie trouwens van de automatten?

Ik zit met die rode rand er omheen... Oke, het staat leuk zo'n rode rand.
Maar nu ik globaal mijn binnenkant bekijk,.. Dan lijkt mij een mat, zonder rode rand ook erg leuk. :weetniet
 
Blijf het een prachtig interieur vinden, jammer dat je je navi verkocht hebt. Ik wil ook Sonniboy's ]-0 Staan prachteg en sluiten ook prachtig aan. Vind de rode bies op zich niet verkeerd, maar er komt voor de rest geen rood in je interieur voor. Had het mooi gevonden i.c.m rode bies in de lederen bekleding.
 
Hé Jeroen,

Staat netjes zo'n set Sonni Boys. Ik heb de knoop doorgehakt om mijn ramen te laten tinten in de kleur van OEM VW privacyglas.
 
Nou! Nu heb ik dan toch een andere Mattenset, ook deze mattenser is afkomstig uit de "Linea Accessori" van Alfa Romeo.

De originele grijze matten zijn een klap duurder als diegene die ik besteld heb, zo had ik gekeken voor origineel grijze matten, en/of originele TI matten.
Beide setjes kwamen uit op ruim €50,- per mat. En dat was mij een beetje te gek.

Daarom de "Linea Accessoiri" opgezocht, en daar in staan een 3-tal mattensets, w.o. De mattenset die ik hiervoor had, met rode rand. Maar deze was ook te
verkrijgen met een Beige rand, of een Grijze rand.

Ik heb besloten om de grijze rand te nemen. Dit vond ik wel leuk passen bij het in/exterieur van de auto. Al zullen er mensen zijn die er van moeten houden,...
Ik vond namelijk zelf, de matten met de rode rand. Té aanwezig, in een vrij donker interieur. (Zie foto's hierboven,..)

Mat Links: (let niet op de zwarte vlekken, eenmaal met de hand over de mat, en weg is het)

IMG_0632.jpg


Mat Rechts: (Hier staat ook nu Alfa Romeo op, op de rechtermat. De vorige set had dit niet.)

IMG_0638.jpg


Matten achter:

IMG_0627.jpg


En een globaal interieur plaatje:

IMG_0634.jpg


Ik vind het erg leuk zo, en een stuk rustiger in de auto. En dat voor maar €55,- Zonder bon/btw,..
 
Wel makkelijk dat het merk van de auto er op staat, dan weet je in welk merk auto je rijd (geintje).
Mooie matten set hoor, vind het zelf ook veel mooier staan als degene met die rode rand.
En wat een geld zeg voor de orginele matten zeg, zijn ze bewerkt met goud o.id?
 
Mooie matjes Jeroen, staat erg mooi! Dacht dat de velours matten van Audi al duur waren, maar 50 euro per stuk? :eyes:
 
Ja die prijzen heb ik ook nooit begrepen,... Of ik heb samen met de dealer gewoon kei verkeerd gekeken...



SN"Sinistra" (Links) Posteriore (Voor)
SN "Sinistra" (Links Anteriore (Achter)
DS "Destra" (Rechts) Posteriore (Voor)
DS "Destra" (Rechts) Anteriore (Achter)

Dit stond in de Fiat Eper cd.... Die de dealers e.d. gebruiken,...
Alle vier de matten, hadden daar een eigen artikel/bestelnummer....
En achter elk artikel/bestelnummer stond een eigen bedrag :(

Dus die gok maar niet gewaagd. En de dealer wist het ook niet, gezien het eigenlijk niet voorkomt,
dat er mensen zijn die er weer een nieuwe originele mattenset in willen.
En ik wist dat de Linea Accessoiri wel per vier matten gingen. Dus die maar uitgezocht.

Ik vind het zo ook niet verkeerd! :grinning:
 
Nou, we gaan maar weer door,....

Ik moet nieuwe remblokjes en schrijven hebben!

Vorige week zaterdag mijn autootje nog laten uitlijnen, en de wielen zijn ook heel erg mooi rond, hebben ook geen afwijking.
Echter reed ik van de week, en moest ik plotseling remmen, nou! Auto begon met remmen opeens vrij stevig te trillen...

Vandaag voorste wieltjes er even vanaf gehad, en remschijven zitten op het minimale punt van wat ze minimaal moeten hebben. Dus vervanging
zit er aan te komen. Vermoeden ook dat er een lichte kromming in zit. Blokjes waren verder nog goed, en de boel zat ook helemaal niet vast.

Na veel overwegingen, van standaart Oem, naar on-origineel, via sport schijven en blokken, en heel veel keren nog eens nadenken, toch maar besloten
om voor een "sportsetje" te gaan.

En nog een voorbeeldje van het slijtageproces tijdens het gebruik van de schijven:

zml8rb.jpg


Zijn we tenminste ook van die rare roest look af. :grinning:
 
Dat weet ik nog niet :D

Nader onderzoek zegt mij dat ik ze maar uit Engeland ga bestellen, daar is de pond nog altijd lager als de euro, wat betekend dat het nog niks kost ook!

Voor enkel de voorschijven en blokken ben ik, 113pond incl. verzending kwijt (€130,-)

Doe ik bijvoorbeeld alle 4, rond om, zit ik op, 190pond incl. verzending (€219,-)

Dit is inclusief zwarte beschermende coating (14 pond voor 2 schijven en 25pond voor 4 schijven) Zou ik deze niet doen, ben ik natuurlijk iets goedkopepr uit.

Kan via paypal betalen via de officiele website: http://www.mtecbrakes.co.uk/

Ik ga ze zeker wel proberen, echter, de vraag of ik dan direkt alle 4 ga doen, of eerst maar alleen voor, omdat achter nog goed is,..

Toch lees ik her en der op internet, dat mensen er zeer tevreden mee zijn, en dat ze beter remmen als standaart.

Ook kun je aangeven of je alleen "grooved", "Drilled & Grooved", "Dimpled" of "Dimpled & Grooved" wilt hebben. Ook wel grappig!
 
Mooie auto en erg mooi interieur! :)^

Jeroen zei:
daar is de pond nog altijd lager als de euro, wat betekend dat het nog niks kost ook!

Vergis je niet! De 1 GBP = EUR 1,15

Voor de rest zien deze schijven er "gaaf" uit! Realiseer je vooraf ook dat geperforeerde schijven en sportremblokken nogal eens geluid kunnen maken tov. OEM en dat sommige pas echt gaan remmen als er een beetje temperatuur in zit.

Succes!

Gr Marc
 
Dan dacht ik eventjes net verkeerd om, in verhouding van wat ik neertypte :grinning:

Maar gelukkig maakt deze set geen geluid! Ken ook meerdere alfarijders die ze er onder hebben zitten, en ook heel tevreden zijn.
Deze set staat ook gelijk aan OEM onderdelen.

Trouwens bovenste foto's komen van een 156 af. Mijn schijven zijn standaart vooraan ook al geventileerd.
En die komen er ook al terug op, alleen dan ietsjes anders.

Daarnaast piept mijn OEM setje trouwens ook, geen idee wat het is, maar oke :D
 
En nu zitten ze er op!

Van zo:

IMG_0683.jpg


Naar zo:

IMG_0688.jpg


Nu nog eens iets aan die remklauwen doen,...



Verven met Hammerite, ja kan,... Maar ik wil het nu eens goed doen

Misschien maar iets anders voor gaan verzinnen. Maar wat? ik denk aan gewoon zwart trouwens.


Een gewassen foto met gewassen velg komt binnenkort nog eens, oprit is weer besproeid verdorie!!! ]-0
 
Oei, dat heb ik eerder gehoord, maar ik moet nog steeds de ho-ijzers inremmen :roll

Vandaag ga ik niks meer doen, morgen weer werken, dus dan kan ik ze ook inremmen.

En zaterdag weer lekker vrij, dus dan is het nationale autowasdag! :heart_eyes:

Tegen dan heb ik meer informatie!
 
Jeroen...vraagje,.kan ik eens langs komen om de sonnyboys in het echt te zien....Op locatie in je oranje/grijze blokhut? :)