Ja, dat is opzich ook een optie!
Echter, mijn vader wilt nu straks rode remklauwen onder zijn auto. Die heeft dezelfde klauwen als die ik heb.
Alleen moet hij ze beslist Rood hebben :weetniet Dus nu zitten we de opties te bekijken wat we met de lak gaan doen,...
Opzich is in mijn kleur ook wel leuk, maar ja, rood staat ook wel netjes, enkel moet die dan nog een verlaging gaan krijgen
Dus ja het is voorlopig nog niet zeker wat voor een kleur ik er op mijn op wil gaan doen.
Daarnaast, als we straks een set remklauwen overhouden. Deze ga ik ook volledig reviseren, en spuiten. Om daarna voor een leuke prijs te verkopen,
zodat ik er nog een klein beetje winst aan over houd ook!. Echter doen we de setjes wel stuk voor stuk, want dan kunnen we blijven rijden.
En heb er zeker geen haast mee, ook omdat ik het nu goed wil doen!
Vandaag in ieder geval, eindelijk mijn lampen voorop weer gefixt (dit allemaal om 1 kapotte rechter dimlicht)
Kreeg tijdje terug dus een kapot dimlicht. Echter, van bovenaf kreeg ik het pitje er helemaal niet uit!
Vervolgens ook twee mistlampen besteld omdat de roestduivel had toegeslagen, nadat ik de mistlampen vorig jaar iets te goed heb opgepoetst, en er een soort
van beschermlaag is afgesleten.... Nou ja, geen probleem!
Tijd terug eindelijk 2 nieuwe mistlampjes gekregen en maak de doos open, zie ik dit:
Oke, kan voorkomen dat er een reflector scheef in zit. Echter ben ik te precies in dit soort dingen, dus gebelt en terug gestuurd.
Gisteren overigens de nieuwe lamp gekregen, en deze was wel goed, gelukkig want dan kon ik ze vandaag monteren!
Om een klein verschil te aanduiden:
Tijdens het sleutelen heeft ie toch wel een erg kale toet!
Voor onze benzinefanaten, gaaf hé!! Zo'n Dieselblokje:
En nadat ik alles weer had terug gemonteerd, even de lampjes checken:
Dim- en Mistlampen doen het weer prima (dimlicht bijrijderszijde was hartstikke kapot...)
Om ook de Dim-, Stads- en Grootlichten te checken:
Nu maar hopen dat ze weer een lange tijd meegaan, heb niet nog een keer zin om de bumper er af te trekken,
anders maar een 4300k xenon er in, alleen zegt me iets dat ik dat niet moet gaan doen met een reflectorkoplamp...