Zelfs dat vraag ik me nog af na de closeup van het dak. Ik betwijfeld of daar gekleid is.Ik heb meer het idee dat de auto nu goed schoon is.. en dat er nu gestart kan worden met polijsten..
Die foto waar de compound er nog op zit zegt genoeg. Te grote vlakken, delen gemist, varierende snelheden ongelijke overlappen per baan. Het ziet er in mijn ogen rommelig uit.Hij heeft het dak wel gedaan, maar niet al te veel omdat hij anders door de lak heen zou gaan
Afspraak was inderdaad “alle krasjes gaan weg” en daar was de prijs ook naar afgesproken. Een lager bedrag voor andaachtsplekken weg en een hoger bedrag voor volledige auto alles weg. Voor de laatste heb ik betaald.
Nu heb ik wel het geluk dat het overdag, wanneer er geen directe felle lamp op schijnt, de krassen niet goed te zien zijn. Rest van de auto is wel netjes gedaan met hier en daar een swirltje
Bekijk bijlage 174866Bekijk bijlage 174867
Wat een onzin is jou wijsgemaakt zeg. Jeetje....Ff net langs geweest. Auto schijnt een gevoelige lak te hebben voor krassen. De reden dat het nog dunne krasjes heeft is volgens hem de lakdikte waar hij anders doorheen moest en dat het nu al bijna te dun is. Overigens is er nethes aangeboden dat wanneer het uitgehard is, over 3/4 maanden, hij de dak opnieuw kan doen. Met het advies beter niet ivm lakdikte
2 emmers, 2 goede washmitts, shampoo, colli 845 als wax/sealant, wetcoat bijvoorbeeld voor na het wassen. Goede droogdoek idd ook en een velgenreiniger.Oke dus zo?:
-2 grit guatd emmers
-Monello thick mit
-Born to be mild
-Een sealant
- collinite845
Heb ik het zo goed?
Of is de collinite in plaats van de sealer en moet ik er een detailer bij zoeken