• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kärcher HD655

karhd655

Detailing rookie
29 jan 2014
2
0
Sinds vandaag in het bezit van een antieke Kärcher HD 655 hogedrukreiniger. Het ding even geprobeerd, denk dat het goed functioneert , zal een jaar of tien oud zijn, maar wil toch eerst olie wisselen en wat verder onderhoud plegen...nieuwe dichtingen etc. Kan me iemand aan een gebruikershandleiding helpen van de HD655 voor de onderdelen en hoe e.e.a. best aan te pakken...

Karcher heeft een engelse veiligheids instructie handleiding en een duitse gebruikershandleiding ter beschikking...of is dat niet wat je zoekt?

Beste Jowie,

Heb natuurlijk alle info's van kärcher nagezocht, ook diverse servicecenters van kärcher benaderd, maar niemand kan me een handleiding in welke taal dan ook bezorgen.
Ik hoop dus dat iemand op dit forum mij de ze handleiding kan bezorgen.