• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine putjes, lichte krasjes....

Zieron zei:
Ik zei toch net dat de lak weg is :-)^

Het enige wat gebeurd als ik de wagen polier is dat die plekjes vervagen maar komen na een hevige regenbui al direct terug zichtbaar.

Zoals je zelf al aangeeft; de lak is weg. Wellicht dat het kan vervagen door met een grovere combi aan de slag te gaan. Even goed, de lak is weg, die krijg je niet terug met polijsten toch?

Als je aangeeft dat na een regenbui de vlekken terug komen (want er is lak weg en na polijsten ineens niet meer :roll ) , wil dit volgens mij ook wel echt zeggen dat er iets achter blijft na het polijsten en dat dit er wordt afgespoeld na een regenbuitje :-"

.......én dat er niets gedaan is na het polijsten , behalve bvb een glaze (maar die is dus weg als er geen wax over komt...) , want deze maskeert zo'n plekjes en dan zet je best een wax over dit alles :weetniet

Heb je al eens geprobeerd om na het polijsten te ontvetten met IPA of iets dergelijks (glassex is ook al goed )

Geel is niet fout als de "cuttingfactor" 0 (nul) is :-"

Er zijn 2 soorten gele pads volgens mij ..........maar dan noemt men die 2e gele eigenljk een "gouden" pad .

Het verschil tussen Geel en Goud zit hem in de drie letters na de G. (En de Cutting-factor van de pad).
En dan nog is de volgorde fout. Maar wie weet heeft de ts de kleuren willekeurig genoemd.

Waar lak weg is, zul je lak opnieuw moeten aanbrengen.