• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lak nieuwe auto vol strepen

@Timon @Jansen @Tim Excuses, ik had niet door dat jullie nog gereageerd hadden.

Of de auto ongepoetst afgeleverd kon worden had ik aan onze wagenparkbeheerder gevraagd, niet aan de dealer. Daar had ik bij mijn verzoek moeten blijven, maar achteraf is het altijd makkelijk praten.

Ik weet niet precies hoe het zit met de 'schade' qua aansprakelijkheid en eventuele vergoeding, maar die discussie ga ik niet met ze aan. Ik heb ze geïnformeerd en aan de reactie te horen ben ik gewoon een beetje lastig voor ze. Een nieuwe 'poetsbeurt' gaat de auto niet mooier maken en meer kunnen ze me niet bieden, dus dat is voor mij klaar.

De 28e gaan wij aan het werk en ik weet zeker dat de auto daar veel meer van zal opknappen.

Oh ja, en ik ben een zij o_O
 
@Saraj306 Hoe was het bij Jim?

Edit: ik zie dat je sinds 28 juni niet meer on-line bent geweest, wel bij Jim geweest of probleem om contact te krijgen met Jim?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Nick1407 @Cordoba De update heb ik! Had even een drukke week :dizzy:

De 28e ben ik inderdaad bij Jim geweest. Blijkbaar was het erger dan verwacht want hij gaf aan dat hij hier normaalgesproken wel 3 dagen werk aan zou hebben. Omdat we niet zo veel tijd hadden, hebben we voor nu ons best gedaan, maar een vervolg zal nog wel nodig zijn.

De auto is gewassen en gekleid en toen was het tijd voor het polijsten. Ik heb ook een poging gewaagd, eerst op een testpanel en toen op de motorkap. Ging prima op zich. Jim was een echte heer dus voor alle zekerheid heeft hij het polijsten op zich genomen. Ik heb achter hem aan geprept en een laagje Ibrido op de auto gezet en toen zat de dag er op.

Jim zei dat we eigenlijk een woolpad nodig hadden voor de benodigde correcties. Qua tijd kwam dat nu niet uit, dus dat komt dan een andere keer. Ook met een gewone pad is er gelukkig al veel verbetering zichtbaar. We konden niet echt goede foto's maken helaas, binnen was het heel lastig om de schade vast te leggen. Ik zag wel een enorm verschil qua glans (zie motorkap en dak foto).

Verder zal ik sowieso nog eens langskomen voor het zetten van een coating, voor de winter. Voor nu is de auto in elk geval al erg opgeknapt, dus ik ben er heel blij mee en ik ben Jim dankbaar voor zijn hulp. Sowieso zal ik nog eens langskomen want Jim gaf aan dat hij wel eens afspreekt met een aantal detailers en hij heeft mij uitgenodigd om ook eens langs te komen. Wie weet wie ik dan nog tegen kom :D
 

Bijlagen

  • 20190628_171115.jpg
    20190628_171115.jpg
    178 KB · Weergaven: 179
  • 20190628_170953.jpg
    20190628_170953.jpg
    149,3 KB · Weergaven: 195
Ik heb Jim door drukte al een paar weken niet gesproken, maar ik schat in dat Jim de reflectie van de muur in de lak om meerdere redenen waardeert.
 
Laatst bewerkt:
@Cordoba Geen idee, het was het enige dat aan de muur hing, dus het enige referentiepunt om de glans mee vast te leggen. Niet slecht hè? :D