• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leer schoonmaken, wat heb ik nodig?

Kreeg zojuist mailtje en smsje dat Mothers set weer op voorraad is. Van het weekend dus maar even bestellen
 
Ik heb de leder mothers set behandel produkten ook gekocht . ben er zeer tevreden van . eerst cleaner en daarna gevoed .
Wat gebruiken jullie als produkt om het leer te voeden ? tussendoor bedoel ik , om de drie maanden of zo o het leer te voeden ?een conditioner of all in one produkt of iedere keer cleanen en voeden ?
 
Ff een vraagje. Ik ben dit weekend naar mijn vriendin gereden en mijn paardenhaarborstel vergeten.

Wil.nu voor het eerst mijn leren s line interieur schoonmaken met gliptone. Kan ik dit ook met een pad inwrijven voor deze keer ipv borstel?
 
Gliptone werkt juist fijner met een pad, ik gebruik zelf een vochtige mf doek.
Het spul is best dik, dus als je het met een borstel wilt inwerken zul je eerst het leer wat vochtig moeten maken, anders smeer je zo die hele fles leeg.
 
Ik ga maar door in dit topic aangezien hier al veel info in staat;

Ik zoek een mat voedend product voor mijn half lederen interieur. The mothers leather tech balm lijkt me wel wat maar alhier niet meer te koop. Tegenwoordig is het een waxachtige in een tube. Is dit hetzelfde product en hoe weerhoudt dit zich tegenover de gliptone lederverzorging?