Heb je wel eens gekeken naar de recensies in de Shop? Er staat zoveel onzin tussen, dat is alles behalve betrouwbaar.Een korte beoordeling bij een product helpt mij toch wel erg veel bij het maken van een keuze. En heb gewoon niet zoveel zin om heel internet af te struinen naar een oud topic, waar 4 berichten staan over het desbetreffende product.
Heb je wel eens gekeken naar de recensies in de Shop? Er staat zoveel onzin tussen, dat is alles behalve betrouwbaar.
''Zag dat iedereen het kocht, dus ik ook. Maar snap niet waarom iedereen het kocht. Het spul werkt niet.''
Stel, ik schrijf een negatieve recensie over dit product, omdat ik het achteraf gezien op een verkeerde manier gebruikt heb. Uiteraard vermeld ik dat niet, maar ik kraak wél het product af.
Jij gaat af op mijn recensie en besluit het product dus niet te kopen, vanwege die slechte recensie, terwijl het feitelijk dus geen slecht product blijkt te zijn.
Dan zijn deze 99% van de forumleden.Soms zitten er best zinvolle reacties tussen
Desondanks zal merendeels dit niet doen. Geen zin, laat maar, boeiend, etc.Daarom misschien ook handig dat je je beoordeling kam bewerken
Dus omdat jij geen zin hebt in zoeken moeten de leden van dit forum de informatie dubbel plaatsen (hier en op de CC site)?En heb gewoon niet zoveel zin om heel internet af te struinen