• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leer schoonmaken, wat heb ik nodig?

Ja, maar waarom plaats niemand een recensie? Ik ga hem toch wel bestellen, maar het is wel handig om te weten wat anderen er van vinden.
 
Snap ik, maar ik heb soms niet zoveel zin om te zoeken naar die informatie. het is toch niet zo moeilijk om er gelijk een beoordeling bij te plaatsen als je ervaring mee hebt. Dat kan ook de verkoop bevorderen voor CC als er producten zijn die een goede beoordeling krijgen. Als ik een product zie zonder beoordeling, dan ben ik geneigd om het niet meteen te kopen.
 
Een korte beoordeling bij een product helpt mij toch wel erg veel bij het maken van een keuze. En heb gewoon niet zoveel zin om heel internet af te struinen naar een oud topic, waar 4 berichten staan over het desbetreffende product.
 
Een korte beoordeling bij een product helpt mij toch wel erg veel bij het maken van een keuze. En heb gewoon niet zoveel zin om heel internet af te struinen naar een oud topic, waar 4 berichten staan over het desbetreffende product.
Heb je wel eens gekeken naar de recensies in de Shop? Er staat zoveel onzin tussen, dat is alles behalve betrouwbaar. :p

''Zag dat iedereen het kocht, dus ik ook. Maar snap niet waarom iedereen het kocht. Het spul werkt niet.''
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie en Dieter
De reviews in de shop zijn inderdaad lang niet altijd nuttig/betrouwbaar, ik kijk meestal op forums naar reviews. De leerreiniger van Gyeon is sowieso een vrij nieuw product, dus daar zijn nog niet zoveel ervaringen over te vinden.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Heb je wel eens gekeken naar de recensies in de Shop? Er staat zoveel onzin tussen, dat is alles behalve betrouwbaar. :p

''Zag dat iedereen het kocht, dus ik ook. Maar snap niet waarom iedereen het kocht. Het spul werkt niet.''


Soms zitten er best zinvolle reacties tussen

Stel, ik schrijf een negatieve recensie over dit product, omdat ik het achteraf gezien op een verkeerde manier gebruikt heb. Uiteraard vermeld ik dat niet, maar ik kraak wél het product af.
Jij gaat af op mijn recensie en besluit het product dus niet te kopen, vanwege die slechte recensie, terwijl het feitelijk dus geen slecht product blijkt te zijn.

Daarom misschien ook handig dat je je beoordeling kam bewerken
 
Soms zitten er best zinvolle reacties tussen
Dan zijn deze 99% van de forumleden. :p

Daarom misschien ook handig dat je je beoordeling kam bewerken
Desondanks zal merendeels dit niet doen. Geen zin, laat maar, boeiend, etc.

Het zou wél tof zijn als elk product een goede review kreeg, maar als die allemaal van ons als Detailers gedaan zouden worden, dan gelooft de eendagsvlieg er ook geen ruk meer van. Momenteel staan er dusdanig simpelminded reviews tussen, dat je al snel denk; ''Ooh, dat lijkt ook zomaar iemand, dus dan kan ik het ook wel''
 
Dat denk ik ook inderdaad:eek:


Snap ik, heb het zelf ook wel. Maar het zou gewoon erg handig zijn dat er een goede review bij staat. Dat scheelt gewoon tijd en geld.
 
En heb gewoon niet zoveel zin om heel internet af te struinen
Dus omdat jij geen zin hebt in zoeken moeten de leden van dit forum de informatie dubbel plaatsen (hier en op de CC site)?
De plek op de CC site vind ik te sumier om een hele beschrijving te plaatsen, daar hebben we dit mooie forum voor lijkt me, met foto/video en volop reacties.
Dus mijn advies: als je iets wil weten kun je WEL de moeite nemen om te "zoeken" of een product op de gok nemen en wel een review plaatsen bij het product op de CC site.
Ik heb er laatst wel een paar geplaatst daar omdat ik voor iemand de huidige prijs van diverse artikelen zocht om door te geven. Ik zag er nog niks staan en heb een korte ervaring toegevoegd maar ik zoek het niet om dit voor ieder gebruikt product te gaan doen, sorry.

Ik wil niet lomp overkomen hoor maar ik begrijp je standpunt niet helemaal, jij wil niet zoeken dis moeten anderen jou probleem oplossen?
Ik ben het met je eens dat het "handig" zou zijn maar ik zie meer waarde in dit forum.
 
Ik snap het, @Stender is te lui om te zoeken.
En wij zijn te lui om recensies op de webshop te plaatsen.

Bodemloze put dit. :scream::joy:

Ik heb zelf laatst een aantal recensies geschreven op de webshop, bij mijn favoriete producten waar ik veel ervaring mee heb. Dat kostte mij 5 minuten.
 
Ik ben het toch wel eens met @Stender. Een recensie plaatsen in de webshop kost echt heel weinig tijd. Het hoeft ook geen uitgebreide review te zijn. Als je al een recensie hebt gemaakt voor het forum dan kan je ook gewoon de link daarnaar in de recensie plaatsen en sterren geven. Dat kost helemaal geen tijd. Daarnaast denk ik dat wij( forummers) wel een onderscheid kunnen maken tussen de recensie van een forumlid en een of andere pepernoot die met een baksteen staat te wassen.
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie en Ferdy
Ik heb vandaag de Bmw schoongemaakt aan de binnenkant. Het leer heb ik schoongemaakt met Supernatural Leather Cleaner https://www.carclean.com/nl/product...ral_Leather_Cleaner_500ml_102524?o=pbMTAwMDQ4 en een paardenhaar borstel.
Goed schoonmaken tot het schuimt en dan afnemen met een doek.
Het leder is weer heerlijk zacht en mooi mat.
Ook het stuur en de versnellingspook natuurlijk schoongemaakt zodat alles weer lekker schoon is...een aanrader dus!

IMG_0959.JPG
IMG_0961.JPG