• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let it Rain! Een maand lang korting!

Leuke actie, gezien de temperatuur vannacht zal het ijs ruim boven de 20mm moeten komen. Aangezien je voor 1cm ijs 6uur lang -5 nodig hebt en het -7 wordt bij jullie gaat dat vast wel goed komen;).
 
De laatste ijsmeting van deze maand!
Ijsmeting 27-2-2018.jpg
 
Lekker hoor 22% korting, maar ik heb niks nodig. F#€k it, dan zorg ik daar wel voor. Nieuwe emmers en grid guards, chromepolish en wa kudos erbij, voor de prijs van iets meer als alleen kudos. Super, al denkt de vrouw des huizes er anders over. :p
 
En toch denk ik dat ik het laat lopen. Dat wat op de verlanglijst staat, is in de aanbieding, dus doet niet mee.
Omdat ik het maar een keer kan uitgeven... misschien toch eens verstandig zijn en naar vrouwlief luisteren.
 
De maand is hier soms langer dan ‘t salaris op t moment en dan moet je keuzes maken. De verlanglijst kent nl leuke dingetjes, maar die zijn ook kostbaar.
Maar niets is zo veranderlijk als...