• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marc stelt zich voor

Marc

Detailing addict
12 aug 2009
103
62
Hallo allemaal,

Mijn naam is marc en ik woon in helmond.Ik ben 34 jaar en nog helemaal nieuw m.b.t car detailing.
Omdat ik pas een andere auto heb gekocht, waar ik goed voor wil zorgen:lol , ben ik het internet opgegaan en heb ik deze site ondekt.Na veel te hebben gelezen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een afspraak gemaakt met dennis om te kijken welke produkten voor mij het beste geschikt zijn.Woensdag was het zover, ik ben van helmond naar bergschenhoek gereden.
Na ontvangst door dennis met een bakje koffie, hebben we mijn auto bekeken en een pakketje samengesteld voor handmatig gebruik.

Volgende week ga ik voor het eerst mijn hele auto onder handen nemen, en ik zal laten weten hoe het is bevallen.Dus ik zal volgende week nog genoeg vragen hebben voor de experts hier hebben:roll

Mijn auto:

RIMG1388.webp

Mijn collectie:

RIMG1421.webp

Welkom hier! Ik geef je maximaal 3 maanden, dan ben je machinaal aan het detailen met een DAP500 :lol ;)
In elk geval veel plezier met detailen en laat de vragen maar komen! :-)^

Welkom .

Mooie Golf in een dankbare poets kleur , heb zelf dezelfde kleur gehad veel werk om hem bij te houden maar wel erg mooi :cool

Veel plezier op het forum

Soepergrover zei:
Welkom hier.
Mooie Golf, leuke spullen.
Wat zit er in dat kleine flesje naast de SSR1?

Bedankt voor alle reacties hier, in dat kleine flesje zit:
Een sample van pb Trim Restorer .

En nog een Carclean "Slachtoffer". :lol

Geloof me, je collectie wordt nog wel uitgebreider. Eenmaal op het forum en er is geen weg meer terug. Vanaf nu heb altijd een cadeau suggesties voor je verjaardag, sinterklaas, kerst etc etc........