• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mat zwarte velgen beschermen

Eens kijken. Nanolex had volgens mij wel een aantal spulletjes speciaal voor wraps en/of matte lak.
Van de andere merken weet ik het effe niet zo snel.
 
Klopt maar niks specifiek voor velgen.

Je zou Rim op je velgen kunnen smeren. Het zou iets meer gaan glansen, maar ook weer niet zo erg.

Mohs doet het ook geweldig op velgen, dis ik vind Gyeon Matte niet eens zo een gek idee.
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407 en RoyR
De PB Wheel sealant is op zich wel te proberen. Er zitten mss wel wat zaken in waardoor er wat glans zou kunnen ontstaan. Je zou het op een klein onopvallend stukje mss kunnen proberen.
Er zijn inderdaad mss wel betere opties.
 
Even inhakend, heb een nieuwe set Mat zwarte velgen en heb daar de Nanolex Pre-Coat en de Si3D voor aangeschaft, is het voldoende om ze goed te ontvetten met de Pre-Coat en dan de Coating erop te zetten? Of beter nog een stap? hoewel ik niet zou weten welke daar ze niet gepolijst kunnen worden natuurlijk.