• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MINI Clubman Cooper S

uhhh... die had ik ergens anders toevallig gekocht, maar Carclean heeft zie ik nu Lake Country microfiber pads, en Lake Country heft gewoon goede pads. Toen ik keek waren ze er misschien nog net niet in het assortiment.
 
Het is wel even een dingetje dat je die microfiber pad heel vaak tussendoor schoonmaakt/schoon blast/schoon borstelt
 
Dit model velgen heb ik nu een paar keer mogen wassen en in de wax (geen pbw) gezet. Ze gaan glimmen als een malle, echt hele mooie diepe glans in die kleur.

Inmiddels wat tijd gehad om de velgen aan de buitenkant aan te pakken. Een volledige behandeling krijgen ze deze winter pas als de winterwielen gemonteerd zijn.
Maar dit belooft wel wat.. Ik heb ze de wielen dit weekend schoongemaakt, gekleid, gepolijst en in de Poorboys Wheel Sealant gezet. Het verschil is overduidelijk..


Voor het polijsten/waxen:
IMG_0157.jpg

IMG_0150.jpg


En na het polijsten(na het waxen geen foto van gemaakt):
IMG_0155.jpg

IMG_0152.jpg
 
Leuk project.
Mijn vrouw heeft sinds vorig weekend een Clubman Cooper D, bouwjaar 2009.
Was redelijk netjes afgeleverd door de autohandelaar maar zal er eerstdaags eens moeten werk van gaan maken.
Vooral de spatborden hebben last van afbleken. Daar weet ik niet goed welk product het beste zou voor zijn dus benieuwd naar de Gyeon Trim ervaring bij jouw Mini.

Heb op onze Mini Cooper dit weekend voor het eerst de Gyeon Trim gebruikt en het resultaat mag er zijn, wordt mooi zwart.
 
  • Leuk
Reactions: 320iA