• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Maestro Car Dryer | Pre-order actie! *pre-order actie uitverkocht!*

Genoeg reden dus om hem te bestellen :p. Wil het wel eens proberen voor de auto, maar vooral voor de motor lijkt het me ideaal. Voor de auto even zien of hij voor de volledige auto wordt of alleen sponningen/wielen etc. Even snel de remschijven droogblazen tussendoor om te voorkomen dat velgen vol roest liggen na één keer remmen is ook handig.
 
Laatst bewerkt:
Exact zelfde situatie zoals @Altos aangeeft is hier ook van toepassing.
De uitgaven moeten wel in verhouding blijven staan tot de inkomsten en er zitten hier nog wel wat uitgaven aan te komen.
Maar anders...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Altos en Jeroen
Ah K@k......helaas elke keer een meeting of telefoon als ik even tijd had om te bestellen. Lastig dat werken en bestellen te gelijk......

Jammer, volgende keer beter (mocht die er komen) en voor diegene die het wel gelukt is.....top aankoop dankzij deze aanbieding. ik ga voorlopig nog ff de auto afdrogen met de droogdoek
 
  • Leuk
Reactions: Ozy en RoyR
Hmmm....blijkbaar vinden de boys mij niet zó lief......helaas geen maestro voor papa dag. Zal wel een paar sokken worden en als het bij Carclean vandaan komt; een poetslap.

En ik denk dat ik daar net zo blij mee ben......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, een dagje niet op het forum gekeken. Wordt gelijk afgestraft. :sleeping:

idem dito hier... Bij de aankondiging had ik nergens gezien dat de pre-order actie beperkt zouden worden in aantal… ik was van plan om er eentje aan te schaffen maar omdat ik dus niet constant op het forum zit heb ik het vlaggen natuurlijk… ik weet niet wat ik moet denken van zo’n acties eigenlijk… dus nu simpelweg nu 22 euro extra betalen voor hetzelfde… tja , dan spendeer je de laatste 2 maand al eens dik 500 euro bij carclean…
 
Laatst bewerkt:
snap wel dat het niet feest kan blijven, dat het voor de normale prijs verkocht moet worden, jammer voor ons... Blazen met verwarmde lucht leek me wel wat!!
 
Dat is het spel, soms win je soms niet. Bij beperkte aantallen vist er altijd iemand achter het net.

Ons forum ondersteunt push-meldingen die je ook per categorie in kunt schakelen. Je had dus de categorie 'acties en aanbiedingen' kunnen inschakelen, dan krijg je een melding op je telefoon bij een update.

We hebben het ook op Facebook gezet, zowel op onze pagina als in onze groep.

Daarnaast had ik al snel besloten om het aantal pre-orders naar 100 te zetten toen ik zag dat de blower erg populair bleek. Een dubbel aantal mensen heeft dus gebruik kunnen maken van de actie!

Je bent niet de enige @rdb, maar het is zo onnodig die negativiteit die ontstaat rondom leuke en goedbedoelde acties.
 
Laatst bewerkt:
Je bent niet de enige @rdb, maar het is zo onnodig die negativiteit die ontstaat rondom leuke en goedbedoelde acties.

oei , enige kritiek ligt blijkbaar gevoelig Tim ... no offence maar mijns inziens is het dan jammer dat dit niet correct werd gepromoot enige tijd terug... ik had er echt graag eentje besteld na de bekendmaking dat deze er zou komen, daar staat letterlijk geschreven dat er idd een pre order actie zou gaan komen, echter daar staat helemaal niks vermeld dat deze in aantallen zou beperkt worden... ik was er dus gerust op om de komende tijd er rustig eentje in pre order te kunnen bestellen... niet dus.... Misschien in de toekomst dit ook duidelijk melden dat een pre order actie gaat over X aantallen en het dan enkel is voor degenen die heel snel zijn... zou bepaalde frustraties kunnen counteren.
Nu , ik ga er niet wakker van liggen hoor, het gaat me niet zozeer over die 22 euro extra, daar lig ik helemaal niet wakker van , het gaat me meer om het principe snap je ?