• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Maestro Car Dryer | Pre-order actie! *pre-order actie uitverkocht!*

Ach, we krijgen natuurlijk genoeg kritiek door de tijd heen. :rolleyes:

In de aankondiging stond ook niet vermeld wanneer de actie precies van start ging, wat de prijs ging worden enzovoort. Kortom, de details moesten nog bekend worden gemaakt.

Een pre-order is altijd gelimiteerd, danwel door aantallen, danwel door een einddatum.

Wij hebben gekozen voor aantallen, omdat het beheersbaar en betaalbaar voor ons moet blijven.

En het was nu ook weer niet zo dat de blower in een uurtje uitverkocht was.o_O
 
@RoyR

@Tim schreef
QUOTE
Het is bijna zover! De Monello Maestro Car Dryer verwachten wij volgende maand op voorraad
UNQUOTE
Dat betekent dat hij uit gaat van ergens in de maand juli. Zal sterk afhangen van hoe spoedig een schip het kan transporteren, mag lossen in een haven, de douane afhandeling en dan transport in Nederland. Hierbij zitten veel zaken die tot op het laatst onduidelijk zijn en waar je weinig invloed op hebt.

Op je camping zou ik even controleren hoeveel stroom je mag trekken uit het net. 2800 Watt zal bij een stacaravan aansluiting wel lukken vermoed ik, maar zekerheid voor alles. Anders kun je de verwarming uitschakelen. Scheelt weer 600 Watt.
Ik zag het inderdaad. Ik was iets te snel met lezen :)

2800 watt op de camping? Vergeet dat maar! Maximaal 2200 watt / 10 Ampere... Helaas.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
2800watt is maximaal op zijn hoogste stand met verwarming. Hij is instelbaar en op lagere stand verbruikt hij natuurlijk minder.
 
Is er al een prijs bekend van het optioneel verkrijgbare onderstel met wieltjes? En komt deze tegelijk beschikbaar met de Maestro of komt deze later?
 
  • Leuk
Reactions: PA27506 en RoyR
Onder de indruk van dit apparaatje, zeker voor zijn prijs. Vandaag even op zijn wieltjes gezet en getest. Wat een power!

Ik had kwa geluid verwacht dat hij gigantisch luid zou zijn, maar vind het echt zwaar meevallen. Kan niet wachten om hem te gebruiken! :)

Weet zeker dat ik dit een hele fijne aankoop ga vinden! :)