• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mr Bullet (Sietze) Mijn eigen Ford Focus

Mr Bullet (Sietze)

Detailing rookie
17 sep 2009
126
0
Hier nog een paar foto's van mijn auto toen ik hem begin dit jaar helemaal heb ontdaan van de winter ;)

Nog even een paar foto's geschoten...

IMG_6413.jpg


IMG_6415.jpg


IMG_6416.jpg


IMG_6417.jpg


IMG_6419.jpg


IMG_6420.jpg


IMG_6421.jpg


IMG_6422.jpg


IMG_6423.jpg


IMG_6425.jpg


IMG_6426.jpg




De auto staat er inmiddels trouwens zo bij:

IMG_9789.jpg


IMG_9790.jpg


IMG_9793.jpg


IMG_9796.jpg


IMG_9797.jpg


IMG_9800.jpg


IMG_9803.jpg


IMG_9804.jpg


IMG_9805.jpg


IMG_9806.jpg


IMG_9807.jpg


IMG_9808.jpg
 
Mooi hoor! Doorgaans ben ik niet zo van de after market toevoegingen (anders dan wielen), maar ze staan de auto goed (net zoals bij de wit-rode Focus II uit België). Lekkere beading ook!
 
DKBM zei:
Mooi hoor! Doorgaans ben ik niet zo van de after market toevoegingen (anders dan wielen), maar ze staan de auto goed (net zoals bij de wit-rode Focus II uit België). Lekkere beading ook!

Mijn motto is ook om de auto zo clean mogelijk te houden zodat ie zijn eigen identiteit blijft houden. Geen overdone zaken zeg maar...
 
kijk die man weet ok waner hij foto's moet nemen in de ochtend of in de avond!! mooi8d dan glimt hij zo mooi :)^