• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(My) Golf Mk7 GTI

Dat zijn een behoorlijk aantal pk's extra!
Netjes.

Op welk octaangehalte is hij afgesteld?

Kan zo'n blok dat goed hebben?
Mag ook hopen dat je geen voorwielaandrijving hebt, haha.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Dat zijn een behoorlijk aantal pk's extra!
Netjes.
Kan zo'n blok dat goed hebben?
Mag ook hopen dat je geen voorwielaandrijving hebt, haha.

Ik doe wel vaker 2 GTI's wat onderhouden en de rest van de GTI's die ik ''ken'' zijn allemaal gechipped/getuned naar flink wat PK's. Denk dat de blokken het wel kunnen hebben dan. (Geen idee :p )

Zijn overigens ook allemaal voorwiel aangedreven.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Behoorlijk verbetering qua pk's. Rij je wel voorzichtig ;)

Nee :cool:

Dat zijn een behoorlijk aantal pk's extra!
Netjes.

Op welk octaangehalte is hij afgesteld?

Kan zo'n blok dat goed hebben?
Mag ook hopen dat je geen voorwielaandrijving hebt, haha.

Afgesteld op 98 octaan.

Voor het blok is het geen probleem. Het zelfde blok word ook geleverd met 310 pk. En deze modellen staan er om bekend dat ze goed te tunen zijn, daarom heb ik er ook voor gekozen.

Qua voorwielen word daar rekening mee gehouden. Volle gas gaat in zn 3 pas op die lollie ;)

Powerrrrrrr:cool:
Is de topsnelheid ook toegenomen?

Nog niet getest. Maar het is het optrekken waar ik het voor doe ;)

Ik doe wel vaker 2 GTI's wat onderhouden en de rest van de GTI's die ik ''ken'' zijn allemaal gechipped/getuned naar flink wat PK's. Denk dat de blokken het wel kunnen hebben dan. (Geen idee :p )

Zijn overigens ook allemaal voorwiel aangedreven.

Klopt... dat is de reden dat ik volgende keer denk voor de R ga. Voor de 4 motion.. maar ik vind een GTI veel meer charisma hebben.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Machtig! Heeft een aardige duit gekost denk ik :D
Meestal worden zulke wagens volledig "misbruikt" maar deze niet, ben ik zeker van! Hier probeer ik enorm veel van op te steken kwa Detailing, zeer goed voorbeeld en waar ik graag op dat niveau ooit zou willen staan persoonlijk. Lange weg te gaan. Ik steek trouwens van iedereen hier enorm veel op!!!
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Was leuk om je weer ff te zien vanavond (inmiddels bij de mac :p) leuke ruimte en erg netjes. Mooie waardes voor de gti, vooral de koppel lijkt mij heerlijk :)
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
mijn diesel is van 400 nm naar 600nm gegaan. koppeling en vliegwiel krijgen echt op hun sodemieter als je door trekt in zn 1 2 3. vanaf 4 kunnen ze een hoop hebben. maar de leukste versnellingen zijn toch wel zn 2 en 3. maar ik ben al wel met mb tweede koppelingsset bezig en dat is het toch wel waard vind ik. eerdaags ff afspreken mickel
 
Mooi resultaat kerel! Dat verschil zal je wel merken. Vermogen zegt meestal niet al te veel, dat levert het blok bij hoge toeren. Koppel heb je veel meer aan, maar dat is bij jou meer dan voldoende!
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr