Maupie00;n424755 zei:De wax breng je aan met de pad, en buff je uit (uitpoetsen tot de lak glanst) met een mf doek.
indien je het geld kunt missen zijn een paar extra doeken zoals de groene monello's dus aan te raden.
ook de prof polish zal je moeten aanbrengenet een pad en daarna afnemen met een mf doek.
als je een 19liter emmer en grid guard hebt hoef je deze waarschijnlijk niet te verversen tijdens het wassen, of je auto moet heel vies zijn.
had je een bandenzwart staan?
anders is een product waarmee je banden en trims kunt doen misschien een aanrader, gewoon om het af te maken.
dit kan natuurlijk ook altijd later nog.
hhh dus toch wel verwerken met een MF doek.
Deze dus. De beschrijving geeft het al aan.
- https://www.Carclean.com/product/Monello/Peluche_Verde_Trio_45x45cm_MPV0103_102088
Ik wilde die grote doek er ook bij nemen om de auto te drogen, maar die is best prijzig. Ik ga ff kijken op welk bedrag ik uit kom. Het is ruim over de 100e nu.Maupie heeft helemaal gelijk... Je kan niet genoeg doeken hebben! Ik zal zeker een 3 pak groene monello doeken bestellen! Je hebt zo nodig voor de wax voor de cleaner.. Bij mothers klei krijg je een doek... Maar doeken heb je nooit te veel... Plus als je er 1tje laat vallen is het fijn als je extra heb
Ik heb het al gezegd maar ik raad je echt d'r grote droog doek aan hoor
Door die (@#^@^#)@ belasting heb ik 250 euro netto minder over gehouden dan vorig jaar terwijl ik 1% loonsverhoging had gekregen vorig jaar. ]-0
FF account aanmaken op carclean. Doen ze niet geen welkomst aanbieding? :-D