Al en tijdje actief op het forum, Vooral lezen lezen en nog eens lezen, Komt altijd en keer van pas
Uiteraard ook actief in het bestellen van spullen, begint toch echt wel een verslaving te worden
Hier mijn collectie, Doeken zitten er niet bij,die zaten lekker te drogen, Maar die heb ik in overvloed.
Poorboy's
Meguiar's
Monello
Wat diverse dingen, Foamgun ( KARCHER )
Wat gallon's en een deel van mijn pads.
En waar het allemaal om draait, De dap900 en de ts24 ( dap500)
En dit is mijn trots, Na de auto en tijd terug verkocht te hebben, toch wel spijt gekregen. dus wat doe je daaraan?
Juist, zoeke zoeke zoeke waar is de auto op dit moment, gelukkig gevonden! en hem terug kunnen kopen
Ben eigenlijk opzoek naar en kast om al mijn spullen netjes in te bewaren, heb iemand tips ?
Krijg regelmatig vraag of ik ook andermans auto's doe.
Dit doe ik uiteraard met alle plezier, tegen en leuke vergoeding
Dan blijft de hobby nog en beetje betaalbaar
Uiteraard ook actief in het bestellen van spullen, begint toch echt wel een verslaving te worden
Hier mijn collectie, Doeken zitten er niet bij,die zaten lekker te drogen, Maar die heb ik in overvloed.
Poorboy's
Meguiar's
Monello
Wat diverse dingen, Foamgun ( KARCHER )
Wat gallon's en een deel van mijn pads.
En waar het allemaal om draait, De dap900 en de ts24 ( dap500)
En dit is mijn trots, Na de auto en tijd terug verkocht te hebben, toch wel spijt gekregen. dus wat doe je daaraan?
Juist, zoeke zoeke zoeke waar is de auto op dit moment, gelukkig gevonden! en hem terug kunnen kopen
Ben eigenlijk opzoek naar en kast om al mijn spullen netjes in te bewaren, heb iemand tips ?
Krijg regelmatig vraag of ik ook andermans auto's doe.
Dit doe ik uiteraard met alle plezier, tegen en leuke vergoeding
Dan blijft de hobby nog en beetje betaalbaar
Laatst bewerkt door een moderator: