• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nickos Collectie

Nickos

Detailing rookie
24 jun 2012
12
0
Al en tijdje actief op het forum, Vooral lezen lezen en nog eens lezen, Komt altijd en keer van pas :grinning:
Uiteraard ook actief in het bestellen van spullen, begint toch echt wel een verslaving te worden :)

Hier mijn collectie, Doeken zitten er niet bij,die zaten lekker te drogen, Maar die heb ik in overvloed.

Poorboy's

q79v.webp

Meguiar's

jybp.webp

Monello

nz52.webp

Wat diverse dingen, Foamgun ( KARCHER )

3as0.webp

Wat gallon's en een deel van mijn pads.

kln5.webp

En waar het allemaal om draait, De dap900 en de ts24 ( dap500)

71le.webp

En dit is mijn trots, Na de auto en tijd terug verkocht te hebben, toch wel spijt gekregen. dus wat doe je daaraan?
Juist, zoeke zoeke zoeke waar is de auto op dit moment, gelukkig gevonden! en hem terug kunnen kopen :heart_eyes:

gx3c.webp

Ben eigenlijk opzoek naar en kast om al mijn spullen netjes in te bewaren, heb iemand tips ?

Krijg regelmatig vraag of ik ook andermans auto's doe.
Dit doe ik uiteraard met alle plezier, tegen en leuke vergoeding :)
Dan blijft de hobby nog en beetje betaalbaar :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel leuk dat je je vorige auto terug gevonden heb , en terug kunnen kopen , want als je daar zoveel tijd in steekt. doet dat toch iets met je hoor :)

Verder leuke collectie